شناسهٔ خبر: 10408524 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتش سوزی درکارگاه مبل سازی در تهران یک کشته برجا گذاشت

تهران- ایرنا0 سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در کارگاه مبل سازی خبر داد و گفت: در این حادثه بدلیل شدت جراحات وارده یک کارگر 30 ساله ایرانی جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 22:22 شب گذشته آتش سوزی در در یک کارگاه مبل سازی در خیابان سراج خیابان والاییان شمالی به سامانه 125اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این کارگاه مبل سازی در دو طبقه مورد هجوم آتش قرار گرفته بود گفت: در طبقه اول این کارگاه به وسعت 100 متر مربع که مملو از شاسی و تخته مبل سازی و لوازم رنگرزی قرار گرفته بود آتش کاملا شعله ور و به طبقه دوم این کارگاه به وسعت 150 متر مربع سرایت کرد.
ملکی با بیان اینکه تمامی درهای کارگاه قفل شده بود افزود: آتش نشانان بخشی از دیوارهای این کارگاه که سست و قدیمی بوده تخریب و وارد محل شده و در همزمان در دو طبقه مشغول مهار آتش شدند.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در طبقه اول با جسد بی جان یک مرد 3- ساله ایرانی روبرو شدند که به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شده کارگر این کارگاه در همان لحظات اولیه بدلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان با تلاش چندین ساعته آتش را خاموش و در ساعت 23:58 پس از عملیات لکه گیری و ایمن سازی به این عملیات پایان دادند.
وی به مجموعه های کارگاهی توصیه کرد به هنگام فعالیت در شیفت شب حتما درهای ورودی کارگاههای خود را قفل نکنند.
ملکی علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام کرد.
تهرام/7243/1831

نظر شما