شناسهٔ خبر: 1039341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

مقاومت مزد ایمان و تدبیر خود را با پیروزی در مقابل رژیم غاصب اسرائیل گرفت

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: مقاومت مزد ایمان و تدبیر خود را با پیروزی در مقابل رژیم غاصب اسرائیل گرفت.

صاحب‌خبر -

میلاد بهمئی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در خرم‌آباد، گفت: پس از 54 روز جنگ نابرابر رژیم غاصب اسرائیل با مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، مقاومت مزد ایمان و تدبیر خود را با پیروزی در مقابل رژیم غاصب اسرائیل گرفت.

 

وی با بیان اینکه در جنگ 54 روزه غزه، آمریکا و اسرائیل مرعوب توان فوق‎العاده مقاومت شدند، افزود: توان دفاعی مقاومت، شلیک موشک‌های پی در پی به قلب تلاویو و دیگر شهرهای اسرائیل، رشادت طلبی‎های مردم غزه و رشادت نیروهای مقاومت ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل را که از حمایت‎های همه جانبه قدرت‎های استکباری برخوردار بود، به زانو درآورد.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه مقاومت و مردم غزه بدون شک توان نابودی رژیم غاصب اسرائیل را دارند، افزود: روحیه شهادت‎طلبی مردم فلسطین و غزه، توان دفاعی مقاومت و موج حمایت‎های مردمی در سراسر دنیا از جمله سلاح‎هایی است که مقاومت می‌تواند با تکیه بر آن‌ها رژیم کودک‎کش و جعلی و غده سرطانی اسرائیل را برای همیشه از صفحه روزگار محو کند.

 

بهمئی با اشاره به هزینه‎های سرسام‎آور و خسارت‎های وارد شده به اقتصاد اسرائیل در اثر پاسخ کوبنده مقاومت به حملات این رژیم گفت: جنایت‎هایی که در این جنگ رژیم غاصب اسرائیل در سایه سکوت مجامع حقوق بشری و سازمان ملل بر مردم بی‌دفاع غزه تحمیل کرد، روسیاهی است که برای همیشه تاریخ بر پیشانی آن‌ها باقی می‎ماند.

 

وی گفت: در طول جنگ 54 روزه آمریکای فاسد و جنایتکار با دفاع از جنایت‎های رژیم غاصب اسرائیل با این رژیم در کشتار مردم بی‌دفاع غزه شریک بود؛بنابراین پیروزی امروز مقاومت را باید به عنوان شکست واقعی برای آمریکا دانست.

نظر شما