شناسهٔ خبر: 1038011 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تجلیل از دختران نخبه قرآنی ماهشهر و بهبهان

گروه اجتماعی: مراسم تجلیل از دختران نخبه قرآنی همزمان با جشن میلاد حضرت معصومه(ع) در ماهشهر و بهبهان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

فاطمه مکوندی، مدیر مؤسسه حجت خاتم ماهشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: همزمان با میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(ع) جشن بزرگی در شهر ماهشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشن بزرگ با مشارکت کمیسیون بانوان، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر تشکل‌های مذهبی در استان ماهشهر برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه حجت خاتم ماهشهر گفت: این جشن با سخنرانی و مداحی یکی از خادمان مدعو حرم مطهر حضرت معصومه(ع) همراه خواهد بود که با  تجلیل از دختران نخبه شهر ماهشهر در حوزه‌های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی هنری و ... ادامه می‌یابد.

مکوندی یادآور شد؛ این جشن با دعوت از همه مردم شهر ماهشهر ساعت 21 چهارشنبه پنجم شهریور در سینما دریا ماهشهر برگزار می‌شود.

هادی روحی‌پور، مسئول فرهنگی امامزاده حیدر بهبهان نیز در گفت‌وگو با ایکنای خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س) مراسم جشن روز دختر ساعت 18:30 پنجشنبه 6 شهریور در این امامزاده برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این مراسم از 10 دختر دارنده رتبه‌های برتر کنکور سراسری تجلیل می‌شود. همچنین مراسم مولودی خوانی و سخنران از جمله دیگر برنامه‌های این مراسم است.

روحی‌پور گفت: این مراسم از طرف امور بانوان فرمانداری بهبهان و آستانه امامزاده حیدر تدوین شده است.

نظر شما