شناسهٔ خبر: 10273844 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مهران مدیری با پزشکان خلافکار می‌آید

پخش سریال «در حاشیه ۲» به کارگردانی مهران مدیری که این بار داستان آن در یک اردوگاه می گذرد که پزشکان خلافکار به آنجا منتقل شده اند از فردا شنبه ۱۲ دی ماه در شبکه سه آغاز می شود. تقریبا هیچ اثری را نمی‌توان یافت که بدون اشتباه یا به اصطلاح گاف دادن، مرحله تولید را پشت سر گذاشته باشد؛ چنین اثری حکم دیکته نوشته نشده را دارد اما با این همه وقتی تعداد اشتباه‌های یک مجموعه یا فیلم نمایشی از حدی بیشتر و آزاردهنده می‌شود، دیگر به سادگی قابل چشم‌پوشی نیست. سریال انیمیشنی دو‌بعدی قصه‌های جنگل با نام اصلی توله‌های جنگل (Jungle Cubs) که از شبکه پویا در حال پخش است سال 1996 با الهام از فیلم سینمایی موفق کتاب جنگل محصول1967 ساخته شده است و ماجراهای کودکی شخصیت‌های حیوانی اصلی این فیلم انیمیشن سینمایی را در حال و هوایی شاد و پر‌انرژی به تصویر می‌کشد. شنیدن یک برنامه زنده رادیویی در قالب نمایش آن هم ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از رادیو سلامت می‌تواند از آن جهت جذاب باشد که شنوندگان مباحث مربوط به خانواده را در میان نمایش رادیویی و روابط یک خانواده دنبال می‌کنند. تاریخ معاصر ایران،‌ پر از اتفاقات و رویدادهای گوناگون کوچک و بزرگ است که ظرفیت داستان پردازی فوق‌العاده گرانبهایی برای درام‌نویسان و فیلمسازان فراهم می‌آورد. برجسته‌ترین و مهم‌ترین این وقایع، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی و همچنین جنگ تحمیلی عراق علیه انقلاب نوپای ایران است. داریوش اسدزاده جزو نسل اول بازیگری سینما و تلویزیون ایران است که فعالیتش را در سینما از دهه 30 آغاز کرده است و در این شش دهه فعالیت بازیگری‌اش با بزرگان سینما همکاری کرده و این روزها سریال «جاده چالوس» با بازی‌اش از شبکه آی‌فیلم در حال باز پخش است. مسعود نورمحمدیان، نویسنده، کارگردان و منتقد جوانی است که در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری لیسانس و فوق‌لیسانس گرفته است. روز گذشته گفته شد مرحوم محمدعلی اینانلو در قطعه نام ‌آوران بهشت زهرا دفن می‌شود. اما روایت‌های مختلفی از وصیتش برای محل دفنش منتشر شده است. برنامه تلویزیونی نود به صورت موقت تعطیل شد. بازیگر مشهور ایرانی اخیراً پا به عرصه ورزش گذاشته است. این مجموعه روایتگر داستانی در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال می باشد. محمد بحرانی صداپیشه جناب خان در صفحه ای

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین ، فصل دوم سریال «در حاشیه» با بازی تعدادی از بازیگران اصلی این اثر از فردا شنبه ۱۲ دی ماه آغاز می شود و هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

از بازیگران اصلی این سریال می توان به سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، نصرالله رادش و نیما فلاح اشاره کرد.

در این سری از سریال «در حاشیه» مهران مدیری، محمدرضا هدایتی و علی اوجی حضور ندارند و بعضی از بازیگران زن نیز طی ملاقات هایی در زندان در داستان دیده خواهند شد. همچنین قرار است در این سری شخصیت هایی از خلافکاران تازه و حتی یک مفسد اقتصادی در داستان حضور داشته باشند.

حدود دو هفته پیش تصویربرداری سریال «در حاشیه ۲» که در هر قسمت از آن حدود ۴۰ بازیگر حضور داشتند به پایان رسید.

سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری و به تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی کوچک‌سرایی برای شبکه سه سیما ساخته می شود.

فصل دوم این سریال در یک اردوگاه می گذرد که پزشکان متخلف فصل اول قرار است محکومیت خود را در آنجا سپری کنند.

نظر شما