شناسهٔ خبر: 1024024 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آتش‌بس میان اسرائیل و مقاومت از ساعت 20:30 آغاز می‌شود

منابع فلسطینی اعلام کردند که آتش بس جدید میان مقاومت و رژیم صهیونیستی از ساعت 19 به وقت محلی (20:30 به وقت تهران) آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

منابع فلسطینی اعلام کردند که آتش بس جدید میان مقاومت و رژیم صهیونیستی از ساعت 19 به وقت محلی (20:30 به وقت تهران) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المیادین، منابع فلسطینی مذکور با اعلام این خبر گزارش دادند که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی تلوزیونی جزئیات این آتش بس را اعلام خواهد کرد.

بنا به گفته مسئولانی در جنبش جهاد اسلامی گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی بر سر آتش بس طولانی مدت که دست کم یک ماه به طول می‌انجامد توافق کرده‌اند و این توافق رسما از ساعت 19 به وقت محلی اجرایی می‌شود.

پیشتر اسماعیل هنیه، از اعضای کمیته مرکزی جنبش حماس نیز اعلام کرده بود که گروه‌های مقاومت در آستانه یک توافق سیاسی هستند که پایداری ملت فلسطین را ثابت می‌کند و یک پیروزی و دست‌آوردی بزرگ برای مقاومت است.

وی که از شبکه ماهواره الاقصی وابسته به مقاومت سخن می‌گفت ادامه داد: این دستاوردها تکمیل کننده ایثار و فداکاری ملت و اقدامات و فعالیت‌های قهرمانانه مقاومت است.

این در حالی است که در پنجاه و یکمین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه، شمار شهدا به 2137 تن رسیده و بیش از 11100 نیز در حملات هوایی و توپخانه‌ای این رژیم زخمی شده‌اند. تنها امروز (سه‌شنبه) 6 فلسطینی در حملات ارتش اسرائیل جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما