شناسهٔ خبر: 10211574 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

واکنش انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در پی ورود به سفارت عربستان

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در پی ورود تعدادی از افراد به سفارت عربستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان پیش از این موضع صریح و پر از اندوه خود را در واکنش به اعدام ظالمانه ی عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر باقرالنمر اعلام نموده است. به یقین در این حادثه ی تلخ و پر از اندوه رازهای بسیاری نهفته است و بدون شک حکام مست سعودی هزینه ی این بی عقلی را خواهند پداخت. در پی اعلام خبر این اقدام زننده  گروهی از مردم که احساسات پاکشان آنان را به اعتراض واداشته بود اقدام به تجمع در مقابل سفارت عربستان سعودی نموده و متاسفانه این تجمع به ورود به سفارت عربستان و آسیب رساندن به آن منجر شد. بدون شک در این سرزمین اسلامی که به برکت جمهوری اسلامی ایران قانون و نظم سال هاست که با انقلابی گری ما عجین شده است لازم است همه ی علاقه مندان به انقلاب اسلامی و دلبستگان آزادگان حقیقی جهان در چهارچوب قانون مطالبات انسانی خود را پیگیری نمایند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان ضمن پاسداشت احساسات پاک و بشر دوستانه ی ملت ایران حرکت خارج از چهارچوب نظم و قانون را چندان به مصلحت کشور نمی داند و همه ی دوستان انقلابی و ایرانی خود را به حفظ متانت و شان جمهوری اسلامی ایران دعوت می نماید.

مسئولین جمهوری اسلامی و در راس آنان دولت محترم لازم است در مقابل این اقدام تلخ دولت جنایتکار سعودی چنان که در شان ملت قدرمند ایران است به وظایف خود عمل کند. شکی نداریم که دولت محترم نیز چون ما به این نتیجه رسیده است که تصور همراهی و همکاری و یا پیگیری مطالبات از طریق گفتوگو با حکامی که از بوی خون مست شده اند، یک توهم خطرناک است . اکنون که نقش سعودی ها در کاهش قیمت نفت و پروار کردن جنایتکاران تروریست در منطقه ، حادثه ی تلخ منا و فاجعه ی فرودگاه جده و قتل و خون ریزی تاریخی در سرزمین وحی بیش از پیش نمایان است باید قدرتمندانه از تمام پتانسیل های خود جهت مبارزه با سعودی ها در حوزه های مختلف رسانه ای ، سیاسی ، فرهنگی و دیپلماتیک استفاده نماید . کوچکترین تعللی در انجام این وظیفه ی روشن به هیچ وجه پذیرفته نیست .

در پایان تمام نفرت خود را در کنار حکام سعودی به سردمداران نالایق در کشور های غربی و سازمان ملل تقدیم می کنیم. چگونه است که این دولت های جنایتکار که گاهی برای کشته شدن حیوانات موج رسانه ای و سیاسی به راه می اندازند و ملت های مظلوم و آزاده را به بهانه های کودکانه و ساختگی حقوق بشری گرفتار تحریم های شدید اقتصادی و رسانه ای می نمایند و حتی قدرت هسته ای خود و توانمندی نظامیشان را به رخ می کشند، امروز نه تنها در مقابل جنایات آل سعود خفه شده اند بلکه همکاری مداوم ایشان با رژیم عربستان مدت هاست که برای ما روشن گشته است.

قطعا خون این شهید بزرگوار زمینه ساز روشنگری بیشتر در مواجهه با فتنه گری این قوم فاسد خواهد بود .
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

نظر شما