شناسهٔ خبر: 10194257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر حوزه‌‎های علمیه استان زنجان:

اقدام عربستان در اعدام آیت‌الله نمر باقرالنمر قابل بخشش نیست

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: اقدام عربستان در اعدام آیت‌الله نمر باقرالنمر قابل بخشش نیست.

صاحب‌خبر -

حجت‎‌الاسلام حسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تسلیت به همه مسلمانان جهان در پی اعدام آیت‌الله نمر باقرالنمر اظهار کرد: اقدام عربستان در اعدام آیت‌الله نمر باقرالنمر نشان از توطئه این دولت برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی است.

وی با اشاره به اقدامات زشت و وقیح عربستان در حمله به سوریه، یمن و دخالت در امور عراق بیان کرد: این کشور از راهکارهای مختلف در تلاش برای ضربه زدن به اسلام است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به اینکه این اقدام عربستان در حمایت از رژیم صهیونیستی و آمریکا انجام شده است، اضافه کرد: بنیان اینگونه جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری ـ سلفی است که امروز داعش پرچمدار آن است.

این مسئول با اشاره به اینکه جنایتی که مقامات عربستان سعودی سال میلادی جدید را با آن آغاز کردند، لکه ننگی بر پیشانی نظامی آنها است، تصریح کرد: امیدواریم مسلمانان جهان اسلام به ویژه شیعیان عربستان نگذارند.

 مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان ادامه داد: خون پاک آن شهید بزرگوار شجره شیعه را در عربستان بیش از پیش تنومند کند.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله نمر باقرالنمر بدون دعوت مردم به اعتراض و ... اقدام به ترویج اسلام شیعی می‌کرد، گفت: حرکتی که از سوی دولت عربستان در اعدام این شهید بزرگ صورت گرفت، قابل بخشش نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه شیعیان نیز در پاسخ به این اقدام انجام شده ساکت نخواهند نشست، اضافه کرد: بالاخره عربستان نتیجه این اعمال زشت و وحشیانه خود را خواهد دید و تاوان آن را پس می‌دهد.

وی با اشاره به اقدامات حوزه‌های علمیه در اعتراض به اعدام آیت‌الله نمر باقرالنمر بیان کرد: در این راستا فردا مراسم تجمع حوزه‌های علمیه زنجان در مسجد جامعه زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/س20/ژ1001

http://fna.ir/PC23EF

برچسب‌ها:

نظر شما