شناسهٔ خبر: 10172157 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق: شهادت النمر، آمریکا و اسراییل را خوشحال کرد

بغداد- ایرنا- فرمانده تشکیلات داوطلب مردمی عراق در بیانیه ای تاکید کرد که اعدام مظلومانه آیت الله شیخ نمر النمر و شهادت ایشان توسط آل سعود، جنایت دیگری است که به لیست سیاه جنایت های رژیم عربستان اضافه می شود و با شهادت ایشان، آمریکا و رژیم صهیونیستی شادمان شدند.

صاحب‌خبر -

'ابومهدی المهندس' در بیانیه ای که امروز (شنبه) نسخه ای از آن در اختیار ایرنا در بغداد قرار گرفت، تاکید کرده که شهادت آیت الله نمر باقر النمر باعث خوشحالی رژیم صهیونیستی و آمریکا و همدستان آنها از عرب هایی شده که دین و دنیای خود را به آنها فروخته اند.
وی تصریح کرده که، شهید آیت الله شیخ نمر النمر مظلومانه به کاروان شهیدانی چون پیامبر اسلام محمد (ص) و امام علی (ع) و امام حسین (ع)، پیوست و به بدین صورت جنایت دیگری به فهرست سیاه آل سعود اضافه شد.
المهندس ادامه داد: در حالی که حکام آل سعود حامی تروریسم در تمامی جهان هستند و تکفیری ها را با سلاح و خودروها بمب گذاری شده به جان اسلام انداخته اند، در چنین شرایطی مرتکب قتل شریف ترین مرد عربستان (شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر) شدند.
ابومهدی المهندس تاکید کرد که با اعدام آیت الله نمر النمر، حکام آل سعود تمامی قوانین حقوق بشر و مجامع بین المللی را نادیده گرفتند.
وی اضافه کرد: عربستان امروز در سایه حکام آل سعود خطرناکترین سرزمین ها در برابر آزادی فردی و تنوع دینی و مذهبی است در حالی که بایستی سرزمین مقدسات و حرمین شریفین و پناه گاه مظلومان و انقلابیون باشد.
خاورم *5*353*1770*1275

نظر شما