شناسهٔ خبر: 10169767 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درخواست تدفین پیشکسوت روزنامه‌نگار در قطعه نا‌م‌آوران

جمعی از دوستان و همکاران مرحوم اینانلو در بیمارستان آتیه حاضر شدند +تصاویر

تعدادی از دوستان و همکاران مرحوم محمدعلی اینانلو در بیمارستان آتیه تهران حضور پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدعلی اینانلو، مجری با تجربه و پیشکسوت روزنامه‌نگار، گوینده و مفسر ورزشی رادیو و تلویزیون و همچنین تهیه‌کننده و کارگردان مستندهای محیط زیستی تلویزیونی صبح امروز پس از مدت‌ها بیماری در سن 68 سالگی و بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت.

برخی از دوستان و همکاران این مرحوم بلافاصله خود را به بیمارستان آتیه رساندند که از جمله آنها می توان به اسکویی، ندیری، زمان آبادی، عبدالهی، عباسی اشاره کرد. همچنین جمعی از مستندسازان صداوسیما هم در بیمارستان اتیه حاضر شده‌اند.

آرش اینانلو، پسر مرحوم محمد علی اینانلو از حضور دوستان و همکاران پدرش در بیمارستان تشکر کرد. انجمن ورزشی‌نویسان هم با ارسال نامه‌ای به کمیته ملی المپیک درخواست کرده است که پیکر این مرحوم در قطعه نا‌م‌آوران ورزشی و هنرمندان دفن شود.

اگر اقدامات مربوط به تشییع و تدفین امروز در بهشت زهرا انجام شود، پیکر مرحوم اینانلو فردا از مقابل درب صدا و سیما تشییع خواهد شد و در غیر اینصورت مراسم تشییع‌ روز دوشنبه انجام می‌شود.

اینانلو شهریور امسال به علت ضایعه مغزی در بیمارستان بستری بود و پس از گذراندن دوره درمانش توانست به اجرای برنامه‌های خود در رادیو و تلویزیون بپردازد اما حال وی اخیرا تشدید شد و صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/X1KHT4

برچسب‌ها:

نظر شما