شناسهٔ خبر: 10164101 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

وضعیت راه‌های کشور / 12 دی

صاحب‌خبر -
تین نیوز | کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام خبر بازگشایی محور کندوان گفت: ۶ محور مراغه- هشترود٬ کوهرنگ-مسجدسلیمان٬ بوکان-مه‌آباد٬ تکاب-بیجار٬ مه‌آباد-سردشت و حسین‌آباد- دهگلان نیز تا ظهر برای تردد خودروها باز می‌شوند.
 
مصطفی زنگنه درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: هم اکنون ۱۰ محور مواصلاتی کشور بر اثر بارش برف مسدودند٬ البته کولاک برف فروکش کرده‌ است و با تلاش راهداران پیش‌بینی می‌شود تا ظهر امروز امکان تردد خودروها در بیشتر این مسیرها به وجود آید.

وی افزود: شمشک-دیزین در استان‌های البرز و تهران٬ پونل-خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل٬ سروآباد-پاوه در استان کردستان٬ گنجنامه-تویسرکان در استان همدان٬ حسین‌آباد- دهگلان در استان کردستان٬ بوکان-مه‌آباد٬ تکاب-بیجار و مه‌آباد-سردشت در استان آذربایجان غربی٬ کوهرنگ-مسجدسلیمان در استان چهارمحال و بختیاری و مراغه- هشترود در استان‌ آذربایجان شرقی ۱۰ محوری هستند که براثر بارش برف مسدود شدند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام خبر بازگشایی محور کندوان گفت: محور کرج-چالوس با تلاش راهداران ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز بازگشایی شد و ۶ محور مراغه- هشترود٬ کوهرنگ-مسجدسلیمان٬ بوکان-مه‌آباد٬ تکاب-بیجار٬ مه‌آباد-سردشت و حسین‌آباد- دهگلان نیز  تا ظهر برای تردد خودروها باز می‌شوند.

نظر شما