شناسهٔ خبر: 10143391 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نهاوندیان به دیدار مراجع تقلید رفت/ برنامه های امروز و فردای رئیس دفتر رئیس جمهور در قم

استان‌ها > قم - رئیس دفتر رئیس جمهور ساعاتی پیش وارد قم شد تا طی امروز و فردا دیدارهایی با مراجع تقلید، در این شهر داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در قم، محمد نهاوندیان که ساعتی پیش وارد قم شد، در دفتر آیت الله موسوی ا ردبیلی حاضر شد تا با این مرجع تقلید دیدار کند.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران و به صورت خصوصی در حال انجام است و فقط عکاسان خبری چند لحظه‌ای از این دیدار را ثبت کردند.

نهاوندیان در ابتدای این دیدار سلام دکتر روحانی رئیس جمهور را به آیت الله موسوی اربیلی ابلاغ کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های امروز خود و قبل از اذان مغرب، با حضرات آیات سبحانی و نوری همدانی نیز دیدار خواهد کرد.

نهاوندیان نماز مغرب و عشاء را در مؤسسه علوم وحیانی اسراء شهر قم و به امامت آیت الله جوادی آملی اقامه خواهد کرد و در ادامه نیز با این مرجع تقلید دیدار می‌کند.

دیدار با آیت الله علوی گرگانی و آیت الله شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی در ایران نیز از دیگر برنامه‌های امشب نهاوندیان در قم خواهد بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور امشب و رأس ساعت ۲۰، در استودیوی شبکه سیمای استانی قم حاضر خواهد شد تا به صورت زنده و مستقیم با مردم این استان دیدار و گفت‌و‌گو کند.

نهاوندیان فردا نیز با تنی چند از مراجع تقلید و علما دیدار خواهد داشت که دیدار با آیت الله مکارم شیرازی نخستین برنامه صبح فردا وی خواهد بود.

نشست خبری رئیس دفتر رئیس جمهور با خبرنگاران قم نیز ساعت ۱۴ فردا در محل فرمانداری قم برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما