شناسهٔ خبر: 10037130 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدردانی از رسانه های قم به خاطرپوشش مطلوب اخبار ثبت نام داوطلبان انتخابات

قم - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از همکاری ارزشمند رسانه های استان در پوشش اخبار مربوط به ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قم، سید رضا طباطبایی روز شنبه در گفت و گویی با اشاره به اتمام مهلت قانونی نام نویسی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با پایان نام نویسی ، 160 نفر در حوزه انتخابیه قم، داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس شدند.
وی با بیان این که این آمار نسبت به دوره قبل، رشد چشمگیری داشته است، افزود: حضور کاندیداها از همه سلیقه ها، نوید برگزاری رقابتی گرم و پرشور را می دهد.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات قم با قدردانی از همکاری ارزشمند رسانه های استان در پوشش اخبار مربوط به ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که این فضای همکاری و شورآفرینی انتخاباتی تا هفتم اسفند ماه استمرار داشته باشد.
نام نویسی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه آغاز شد و شامگاه جمعه چهارم دی ماه به پایان رسید.
ثبت نام کاندیداهای نمایندگی انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز 26 آذر ماه شروع و تا دوم دی ماه ادامه داشت.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.ک/1
1175 / 6133/

نظر شما