شناسهٔ خبر: 10017667 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ناظمی اردکانی پس از ثبت نام در انتخابات مجلس:

رمز موفقیت اصولگرایان تبعیت از تصمیمات شورای هماهنگی ائتلاف است

ناظمی اردکانی گفت: رمز موفقیت اصولگرایان در این مقطع و در رابطه با مجلس دهم تبعیت از تصمیمات شورای هماهنگی ائتلاف اصولگرایان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مستقر در فرمانداری تهران، محمد ناظمی اردکانی رئیس سابق سازمان ثبت احوال و وزیر تعاون دولت نهم برای ثبت‌نام در دهمین دوره انتئخابان مجلس شورای ا سلامی به فرمانداری تهران مراجعه کرد.

اردکانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون مسئولیت‌های فراوانی را برعهده داشته است گفت: با توجه به اینکه هم اکنون مسئولین اجرایی ندارم، امیدوارم بتوانم در سنگر مجلس منشاء خدمت باشم.

وی گرایش خود را اصولگرایی عنوان کرد و گفت: قاعدتا در تهران آنهایی که در لیست 30 نفره قرار بگیرند می‌توانند شانس بیشتری داشته  باشند و شورای هماهنگی ائتلاف اصولگرایان تدبیر جامعی بود که شکل گرفت و همه سلیقه‌ها در آن حضور دارند.

وزیر تعاون دولت نهم در پاسخ با این سوال که آیا با تابلوی احمدی نژاد در انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر، اظهار داشت: خیر من مسئولیت‌های اجرایی زیادی در دولت‌های مختلف داشتم و سعی کردم سلایق سیاسی را در کارم دخالت ندهم.

ناظمی اردکانی در پایان بر ضرورت واحدت اصولگرایان تاکید کرد و گفت: رمز موفقیت اصولگرایان در این مقطع و در رابطه با مجلس دهم تبعیت از تصمیمات شورای هماهنگی ائتلاف اصلوگرایان است و من کاملا تابع تصمیمات این شورا هستم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CTEIF1

نظر شما