شناسهٔ خبر: 10011525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شمار داوطلبان نامزدی مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی به 75 نفر رسید

بیرجند - ایرنا - مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: در ششمین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شمار ثبت نام کنندگان در حوزه های انتخابیه این استان به 75 نفر رسید.

صاحب‌خبر -

محمد علی ایمانی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این داوطلبان با حضور در مراکز حوزه انتخابیه استان و نیز با مراجعه به وزارت کشور نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.
وی افزود: از این تعداد برای نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند 25 نفر، حوزه انتخابیه قاینات 19 نفر، حوزه انتخابیه نهبندان 17 نفر و برای حوزه انتخابیه فردوس 15 نفر ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: در آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که روز گذشته دوم دی ماه بود در مجموع هفت نفر داوطلب نامزدی از خراسان جنوبی ثبت نام کردند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه به صورت همزمان و توام در سراسر کشور برگزار می شود.
ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه آغاز شده و تا دوم دی به پایان رسید و ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از 28 آذر ماه جاری آغاز و تا چهارم دی ماه نیز ادامه دارد.
خراسان جنوبی با حدود 750 هزار نفر جمعیت، دارای چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
6054

نظر شما