شناسهٔ خبر: 10008704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس:

فشارهای اقتصادی نمی‌تواند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند

ایلنا: برگزاری دهه فجر یک ضرورت است برای ایجاد یک جامعه پویا تا آن را به دنیا معرفی کنیم.

صاحب‌خبر -

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها نمی‌تواند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جوانشیر کدخدا پور، عصر امروز چهارشنبه، ۲۴ دی‌ماه، در نشست مشترک روسای دهه فجر شهرستان‌ها و مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر اظهار داشت: این ملت صاحب انقلاب هستند و رهبری متعلق به‌کل جامعه است.

وی با اشاره به همراهی مسئولان با مردم تصریح کرد: ۲۲ بهمن یکی از ایام‌الله‌ی است که در آن مردم با راه امام و آرمان‌های امام و خون شهدا و رهبری انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

کدخدا پور با بیان این مطلب که فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها نمی‌تواند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند، ادامه داد: راهپیمایی و حضور مردم در روز ۲۲ بهمن، تمام معادلات دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی افزود: بعد ایدئولوژی و عقیدتی انقلاب ما، آن را با بقیه انقلاب‌ها متمایز کرده است و در کنار آن مقام معظم رهبری به‌عنوان یک رهبر بی‌نظیر هدایت این نظام را بر عهده دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس گفت: در راستای برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب، باید سعی شود ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های جدید منتقل کنیم.

در ادامه این نشست رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: برگزاری دهه فجر یک ضرورت است برای ایجاد یک جامعه پویا تا آن را به دنیا معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام محمدرضایی گفت: در دهه فجر باید بیشتر به دستاوردهای معنوی توجه شود چراکه اگر امروز به‌عنوان یک قدرت مطرح هستیم به‌واسطه معنویت و حرکت مبتنی بر ارزش‌های دینی است.

وی بیان کرد: جای تأسف است که برنامه‌هایی که از سوی سازمان‌ها و ارگان‌ها برای برگزاری جشن ۲۲ بهمن ارائه می‌شود هیچ‌گونه تفاوتی با برنامه‌های ایام عزا ندارد درحالی‌که ما احادیثزیادی در خصوص شادی‌های مشروع داریم.

رضایی اضافه کرد: برای ما اصل، مسئله ولایت‌فقیه و نظام است و هیچ تفاوتی نمی‌کند که افراد از چه جناحی باشند و باید همگی در هر چه‌بهتر برگزار شدن این روز سهیم باشیم.

نظر شما