شناسهٔ خبر: 10006873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آخرین خبر از ثبت‌نام کاندیداها در کرج/ آجرلو دقیقه 90 آمد، خیابانی و آقازاده در راه‌اند

استان‌ها > البرز - در ششمین روز از ثبت نام انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابی کرج تنور انتخابات و ثبت نام داوطلبین بسیار داغ و پر حرارت دنبال می¬شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین البرز، ششمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج از ساعات ابتدایی امروز آغاز و بر اساس گزارش‌های رسیده از محل ستاد انتخابات کرج واقع در فرمانداری این شهرستان شاهد حضور پررنگ داوطلبان هستیم.

در این روز پرترافیک حضور فاطمه آجرلو نماینده سابق مردم کرج در مجلس هفتم و هشتم بسیار خبرساز شد، چرا که طی هفته‌های گذشته گمانه‌زنی‌ها و اخباری مبنی بر اعلام کاندیداتوری وی برای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه کرج در محافل غیررسمی و شبکه‌های مجازی به گوش می‌رسید، که امروز آجرلو با حضور در محل ستاد انتخابات و انجام کار ثبت نام به طور رسمی وارد صحنه انتخابات شد.

از دیگر افرادی که در ششمین روز ثبت انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور ستاد انتخابات کرج، ثبت نام به عمل آورده اند می توان به خلیلی اردکانی، آناهیتا حسینی، حسین عرب، خانم خدادادی اشاره کرد.

گفتنی است، انتشار خبر ثبت نام جواد خیابانی گزارشگر نام آشنای فوتبال کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرج در شب گذشته موجی از نظرات کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته و تا ساعت ها در صدر خبرهای رسانه قرار گرفت. از ساعات ابتدایی امروز تمام چشم ها در انتظار حضور وی در ستاد انتخابات است تا مشخص شوند این خبر به واقعیت می پیوندد یا خیر.

لازم به ذکر، ثبت نام علی آقازاده شهردار سابق کرج در این انتخابات خبر دیگر مطرح شده در شبکه های مجازی است، که با توجه به استعفای وی از مدیرعاملی شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور به همین منظور، باید منتظر حضور وی در ستاد انتخابات کرج باشیم

 

نظر شما