شناسهٔ خبر: 10005183 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

19 نفر داوطلب انتخابات نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در لرستان

خرم آباد -ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان لرستان از ثبت نام 19 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا پایان زمان تمدید شده در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: در آخرین روز ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری19 نفرتا پایان زمان تمدید شده ( ساعت 12 چهارشنبه شب گذشته )19 نفر داوطلب شرکت در این انتخابات شدند .
وی افزود :در این راستاروز گذشته حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی با حضور در فرمانداری خرم آباد اقدام به ثبت نام کرد.
وی اظهار کرد:آیت الله هاشم نیازی ،آیت الله محمد تقی شاهرخی ،حجت الاسلام سید علی اکبر رحیمی پور ،حجت الاسلام سید مجتبی طاهری ،حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی ،حجت الاسلام و المسلمین احمد علی محمودی در ثبت نام این دوره از انتخابات شرکت کردند .
همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی ،حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا عباسی فرد ،حجت الاسلام سید علی طاهری خرم آبادی،حجت الاسلام والمسلمین سعید جابری انصاری ،حجت الاسلام هادی قبادی ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی ،حجت الاسلام و المسلمین محمد طاهر کنعانی ،حجت الاسلام و المسلمین سید نصرالله محبوبی ،حجت الاسلام و المسلمین سلمان حسین زاده و حجت الاسلام و المسلمین ناصر خسروی نیز داوطلب این دوره از انتخابات هستند.
همچنین حجج الاسلام سید علی محمد یثربی ، حسین رشیدیان ، محمد سوری و ولی الله شاهرخی اصل نیز برای این انتخابات ثبت نام کرده اند.
وی تصریح کرد : در راستای ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری زمان ثبت نام تا ساعت 12 شب گذشته تمدید شده بود .
بنا بر این گزارش دو هزار و 886 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در هر یک از این انتخابات یکهزار و 443 صندوق برای جمع آوری آرا اختصاص می یابد.
12 هزار نفر در هیات نظارت و 22 هزارنفر در هیات های اجرایی استان فعالیت دارند.
جمعیت استان لرستان بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر است و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
7274/6001

نظر شما