شناسهٔ خبر: 8204813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران‌ورزشی | لینک خبر

خبر کوتاه

صاحب‌خبر -



پیام تسلیت رییس مجلس
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم‌ا... الرحمن الرحیم. درگذشت جوان شایسته و ورزشکار محبوب کشور آقای «هادی نوروزی» را به تمامی ورزش دوستان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند مسالت می‌کنم. علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی.

پرسپولیس امروز بدون هادی
شروع می‌کند
با نظر کادر پرسپولیس، تمرینات سرخپوشان که به جهت درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان فقید این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل شده بود، از امروز پیگیری می‌شود. با درخواست بازیکنان از برانکو تمرین نوبت صبح امروز هم لغو شد تا پرسپولیسی ها عصر امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر تمرینات خود را پیگیری کنند. گفتنی است پرسپولیس روز پنج‌شنبه بیست و سوم مهر ماه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صبای قم خواهد بود.

بنگستون روز بازی با صبا برمی‌گردد
مهاجم هندوراسی پرسپولیس برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش، تهران را ترک کرد.
جری بنگستون که بعد از مدتی غیبت دوباره به تیم ملی کشورش دعوت شده با هماهنگی کادر فنی و باشگاه، برای حضور در اردوی تیم ملی هندوراس، ساعت 2 بامداد دیروز تهران را به مقصد کشورش ترک کرد. قرار است وی روز پنج‌شنبه 23 مهر ماه وارد تهران شود و با این حساب او بازی با صبای قم را از دست خواهد داد چرا که بعید است بعد از دو هفته غیبت در تمرینات در روزی که به تهران می‌رسد و پرسپولیس در همان روز بازی دارد حتی در لیست 18 نفره قرار بگیرد.

سه‌شنبه مراسم درگذشت نوروزی در تهران
باشگاه پرسپولیس با هماهنگی خانواده شادروان هادی نوروزی، مراسم یادبود کاپیتان فقید سرخپوشان را در تهران برگزار می‌کند. علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس که دیروز برای حضور در مراسم تدفین کاپیتان فقید پرسپولیس عازم بابل شد به خاطر اهمیت حضور اهالی فوتبال و هواداران در مراسم یادبود زنده‌یاد هادی نوروزی، به مسوول برگزاری این مراسم حسین خبیری ماموریت داد تا مراسم ویژه‌ای تدارک دیده شود که با پیگیری‌های وی، اقدامات لازم انجام شد.
به همین مناسبت این مراسم از ساعت ۱۱ الی ۱۳ روز سه‌شنبه هفته جاری در مسجد جامع امیرالمومنین (ع)، واقع در بلوار مرزداران، خیابان ایثار منعقد می‌گردد.

محکوم کردن حرکت غیر اخلاقی
بلیت فروشی در مراسم جمعه
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایران با صدور اطلاعیه‌ای، فروش غیراخلاقی بلیت پارکینگ مجموعه ورزشی آزادی را در روز جمعه و در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی محکوم کرد. در متن این اطلاعیه آمده است: «بنا به درخواست مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس در صبح روز پنج‌شنبه ۹ مهرماه مبنی بر برگزاری مراسم تشییع جنازه مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان فقید این تیم در روز جمعه، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن موافقت با برگزاری این مراسم، به مدیر مجموعه ورزشی آزادی دستور داد تا از هرگونه همکاری در این خصوص دریغ ننمایند. اما فروش غیراخلاقی و ناشایست بلیت پارکینگ مجموعه ورزشی آزادی توسط عده‌ای سودجو در این مراسم، باعث مکدر شدن خاطر هواداران این تیم و کلیه مسوولان مربوطه گردید.
لذا مدیرعامل شرکت ضمن محکوم کردن این اقدام، به آقای نیکوخصال مدیر مجموعه ورزشی آزادی دستور داد ضمن بررسی دقیق، با خاطیان و هنجارشکنان برابر مقررات و قوانین برخورد نموده و گزارشی در این خصوص در اختیار مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار دهد.»

نظر شما