شناسهٔ خبر: 7110242 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

"ربات هوشمند تلگرام" خبرگزاری «نسیم» راه اندازی شد

نسیم

این ربات قابلیت‌هایی ازجمله؛ امکان انتخاب دسته‌بندی‌های سیاسی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و ... توسط کاربر و دریافت اخبار برگزیده سرویس‌های خبری دسترسی سریع و آسان و امکان دریافت نظرات کاربران را دارا می‌باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم»، ربات هوشمند خبرگزاری نسیم با قابلیت‌های ویژه، با هدف  دسترسی سریع و آسان مخاطبان به اخبار جدید و برگزیده حوزه های مختلف توسط «واحد فناوری اطلاعات نسیم» راه اندازی شد.

از قابلیت‌های مهم این سرویس، امکان انتخاب دسته‌بندی‌های مختلف خبری (سیاسی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و ...) براساس علایق شخصی می‌باشد. کاربران می‌توانند در هر زمان سرویس‌های انتخابی خود را تغییر داده و یا آن را متوقف کنند.

همچنین در راستای عدم اخلال در روند فعالیت گروه‌های تلگرام (از طریق ارسال دستورهای گوناگون مانند عضویت، لغو عضویت، تغییر سرویس‌ها و ... توسط هر یک از اعضاء گروه)، ربات تلگرام نسیم تنها بصورت شخصی قابل استفاده و تنظیم بوده و امکان افزودن آن به گروه‌ها وجود ندارد.

تیم برنامه‌نویسی خبرگزاری «نسیم» پیوسته در حال توسعه و افزودن قابلیت‌ها به این ربات بوده و کاربران می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود پیرامون امکانات و اخبار منتشرشده را از طریق ارسال پیام به همین ربات ارسال نمایند.

 

راهنمای فعال‌سازی:

الف) اگر تلگرام بر روی گوشی یا رایانه شما نصب شده است:

با کلیک روی لینک https://telegram.me/NasimOnlineBot?start به نرم‌افزار تلگرام منتقل شده و در صفحه باز شده گزینه Start را انتخاب نمایید.

سپس منتظر دریافت پاسخ از سمت ربات بوده و مراحل عضویت و انتخاب دسته‌بندی‌های مورد علاقه خود را در همان بخش ادامه دهید.

 

ب) اگر تلگرام بر روی گوشی یا رایانه شما نصب نیست:

جهت دریافت تلگرام برای سیستم‌عامل‌های مختلف از لینک‌های زیر استفاده نمایید؛

اندروید: nasim.co/9jr

ویندوز (دسکتاپ):  nasim.co/0h1

آی.او.اس (اپل): nasim.co/jc4

تحت وب: nasim.co/ag4

 

نظر شما