شناسهٔ خبر: 6918446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

استاد دانشگاه فرهنگیان گرگان:

خبرنگاران را همکاران خود در مدیریت شهری می‌دانیم

استاد دانشگاه فرهنگیان گرگان و سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: اطلاع‌رسانی و تبلیغات از عوامل مهم توسعه شهری است که وظیفه اصلی خبرنگاران به شمار می‌رود؛ از این رو خبرنگاران را همکاران مدیریت شهری خود می‌دانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از گرگان، ناصر گرزین، استاد دانشگاه فرهنگیان گرگان عصر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان گفت: خبرنگاران سهم بسزایی در تغییرات و تحولات اجتماعی دارند.

 

این عضو هیات رئیسه شورای شهر گرگان با بیان اینکه نگاه خبرنگاران باید فنی باشد، تصریح کرد: خبرنگاران بازوان اصلی توسعه و آبادانی شهری هستند، در واقع خبرنگاران مانند آیینه‌ای هستند که زشتی‌ها و زیبایی‌های سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی را نشان داده و باعث دیده شدن کاستی‌ها و ضعف‌ها و در نهایت رفع آن‌ها می‌شوند.

 

وی تاکید کرد: نگاه حرفه‌ای خبرنگاران در پیگیری بسیاری از مسائل موجب پیشگیری از وقوع اتفاقات ناگوار در آینده می‌شود؛ از این رو دیدگاه خبرنگاران باید کارشناسانه باشد؛ چرا که ثبت شده و به آن استناد می‌شود.

 

کارمند دانشکده فنی مائده شهرستان گرگان گفت: صداقت و عمل گرایی دو رکن اساسی در حرفه خبرنگاری به شمار می‌رود که با مسائل فنی همراه است از همین منظر است که حرفه خبرنگاری حرفه ای فنی و کارشناسانه خوانده می‌شود.

 

سخنگوی شورای شهر گرگان همچنین گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات از عوامل مهم توسعه شهری است که وظیفه اصلی خبرنگاران به شمار می‌رود؛ از این رو خبرنگاران را همکاران مدیریت شهری خود می‌دانیم که می‌توانند با اطلاع رسانی و انجام رسالت خطیر خبررسانی نارسایی‌ها و نقص‌های موجود را نشان داده و به برطرف کردن آن کمک کنند.

نظر شما