شناسهٔ خبر: 68635355 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

چالوس یکطرفه شد

تحریریه جهان صنعت نیوز

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: این محور از سمت تهران و کرج به چالوس به علت حجم‌ بالای ترافیک حوالی ساعت ۹ صبح امروز بسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سروان پژمان لطفی افزود : مسیر شمال به جنوب یا به عبارتی چالوس به سمت کرج و تهران به خاطر بازگشت مسافران بعد از گذراندن تعطیلات به مبدا بار ترافیکی سنگین گزارش شده است .

وی اظهار کرد : برای رهاسازی خودروها از این ترافیک سنگین در نقاطی از محور از جمله خروجی قطعه چهار آزاد راه ، بالاتر از طویر مرزن آباد ، رستوران آبی و همسفر از شمال به جنوب برابر هماهنگی های به عمل آمده این محور از جنوب به شمال مسدود و یکطرفه شده است.

پس از بهره برداری قطعه ۲ آزاد راه تهران – شمال حدفاصل دوآب شهرستانک از استان البرز تا پل زنگوله در مازندران در ۱۵ تیرماه سال گذشته مدت زمان سفر از تهران به چالوس حدود ۳۰ دقیقه به علت کوتاهی مسیر کمتر و تمایل مسافران از دیگر نقاط کشور به ویژه پایتخت و البرز به شهرهای ساحلی گردشگرپذیر غرب مازندران بیشتر شده است.

به همین علت در خروجی قطعه ۲ آزادراه تهران – شمال از استان البرز و ابتدای جاده قدیم کندوان در مسیر جنوب به شمال شاهد ترافیک پرحجم هستیم که با اعمال محدودیت های ترافیکی این موضوع مدیریت می شود.

جاده کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان در حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که این رقم در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار مورد نیز می‌رسد.

منبع: همشهری آنلاین

نظر شما