شناسهٔ خبر: 68509645 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

حمله رسانه نزدیک به هلدینگ به شهریاری و سمیعی؛ دلال ها حافظ منافع چه کسانی هستند؟

یکی از رسانه های نزدیک به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در پرونده انتخاب سرمربی خارجی از رفتار رییس هیات مدیره استقلال و مدیرعامل این باشگاه متعجب شده است...

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی عملکرد مبهم احمد شهریاری رییس هیات مدیره استقلال و رفتارهای متناقض فرشید سمیعی مدیرعامل موقت باشگاه باعث شد حتی یکی از نزدیک ترین رسانه ها به هلدینگ نیز ار فرشید سمیعی و احمد شهریاری انتقاد کند!

در همین راستا، ایران پترول، رسانه نزدیک به هلدینگ با تیتر لزوم ورود علی عسگری به حواشی باشگاه استقلال از مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خواست خودش وارد این ماجرا شود و جلوی اشتباهات شهریاری و سمیعی را بگیرد.

این رسانه نوشت: احمد شهریاری نتوانسته به عنوان نماینده تام الاختیار هلدینگ در استقلال و رییس هیات مدیره این باشگاه میان هلدینگ خلیج فارس و کادرفنی باشگاه تعامل برقرار کند و فرشید سمیعی نیز تنها برای حفظ صندلی مدیرعاملی خود، ادای بی طرفی را در می آورد. در چنین شرایطی دلال ها با جعل سمت نمایندگی هلدینگ در حال مذاکره با بیلیچ، عبدالله آوجی، روژریو میکاله و ... هستند.

در واقع باید پرسید این دلال ها که وسط افتاده اند، حافظ منافع چه کسانی هستند و چه کسانی را در منافع پورسانت و حق دلالی و پول پشت دست قراردادها، سهیم می کنند. ما هم مثل رسانه نزدیک به هلدینگ امیدواریم علی عسگری با ورود به این ماجرا، به این ابهام و نقش بازی کردن ها پایان بدهد!

نظر شما