شناسهٔ خبر: 68497858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی مازندران عنوان کرد:

آغاز پویش "بوی ماه مهر" در استان مازندران

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از آغاز پویش" بوی ماه مهر" با هدف جذب مشارکت های مردمی برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی مازندران خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران؛ مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه پویش «بوی ماه مهر» در سراسر استان مازندران برگزار می‌شود، گفت: این پویش از ۱۵ شهریورماه در همه شهرستان‌های استان جهت جلب مشارکت‌های مردمی خرد و کلان به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده ها به دلیل مشکلات مالی نمی توانند لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان را تهیه کنند، افزود: پویش "بوی ماه مهر" با هدف تهیه وسایل مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی مازندران و نیازمند اجرا شده است که امید است تا با توان خیرین گرانقدر و مردم متدین، صدیق و نوع دوست استان همانند برنامه های قبلی در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت گام بردارند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر اینکه هم استانی های عزیز می توانند از طریق ادارات و مجتمع های بهزیستی در شهرستانها و یا موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان نسبت به کمک و شرکت در این پویش مبادرت ورزند، افزود: مراکز مذکور هم کمک‌های نقدی و هم اجناس و لوازم التحریر اهدایی مردم شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد رنگی، کفش و لباس مدرسه و ورزشی و… را تحویل و پس از گردآوری بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش توزیع می‌کنند.

وی عنوان کرد: خیرین استان می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر موسسات خیریه تحت نظارت به شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت: ۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ بنام مشارکت های مردمی بهزیستی استان مازندران واریز کنند.

نظر شما