شناسهٔ خبر: 68278113 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

قتل هولناک همسر و فرزند شیرخوار قتل هولناک همسر و فرزند شیرخوار

مرد جنایتکار که همسر و نوزاد شیرخوارش را در بومهن به قتل رسانده بود در اصفهان دستگیر شد. به گزارش روزنامه ایران، سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی وقوع قتل مادر ۱۹ساله و دختر دوماهه‌اش در منطقه بومهن با ضربات چاقو و خفگی شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کارتیم جنایی پلیس

صاحب‌خبر -

مرد جنایتکار که همسر و نوزاد شیرخوارش را در بومهن به قتل رسانده بود در اصفهان دستگیر شد.

به گزارش روزنامه ایران، سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی وقوع قتل مادر ۱۹ساله و دختر دوماهه‌اش در منطقه بومهن با ضربات چاقو و خفگی شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کارتیم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد این قتل از سوی پدر خانواده که از اتباع بیگانه است رخ داده و متهم فرار کرده است. پس از تحقیقات و رصد اطلاعاتی با انجام تحقیقات اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای قاتل متواری در شهر اصفهان شناسایی و با دریافت نیابت قضایی با یک تیم عملیاتی به محل موردنظر اعزام شدند.

صارمی ادامه داد: مأموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل را که در یک باغ مخفی شده بود دستگیر کردند و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی پردیس انتقال دادند.

وی در خصوص علت و انگیزه قتل ابراز کرد: قاتل فرد ۲۸ساله و از اتباع است که همسر خود را به علت مشکلات خانوادگی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و سپس دختر شیرخوار ۲ماهه خود را با فشردن گلو خفه کرده بود. قاتل پس از ارتکاب این جنایت هولناک متواری شد و در نهایت توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شد و با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

 

منبع: etemadonline-671849

نظر شما