شناسهٔ خبر: 68096488 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

همسر ابراهیم رئیسی، وعده انتقام داد

صاحب‌خبر -

جمیله علم الهدی روز چهارشنبه در مراسم هفتمین روز شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: در غرب آزادی را به برهنگی و فحشا تلقی می‌کنند…

خبرگزاری ایرنا: جمیله علم الهدی روز چهارشنبه در مراسم هفتمین روز شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: در غرب آزادی را به برهنگی و فحشا تلقی می‌کنند در حالیکه در جامعه اسلامی زنان در کنار تامین نیازهای مادی از معنویت نیز برخوردارند.

وی حجاب را بالاترین رسانه دانست که علاوه بر عفت ، پیام عشق به خداوند و جلب رضایت او دیده می شود.

همسر شهید جمهور با اشاره به اینکه کشورهای مسلمان تحت فشار استعمار برای رواج فرهنگ برهنگی هستند، اظهار داشت:‌ ترفندهای مختلف دشمنان علیه جوانان و زنان در کشورهای جهان پیچیده تر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت:‌ برای حمایت از مظلوم باید مقاومت کرد و راه درست و صراط مستقیم با مقاومت ساخته می‌شود.

وی همچنین به شهادت اسماعیل هنیه توسط اشغالگران قدس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ایام آزمون میهمان نوازی است ، ایرانیان میهمان نواز هستند و قصد خونخواهی از دشمنی که میهمان را به شهادت رساند،‌ دارند.

همسر رئیس جمهور شهید با اشاره به مبانی فرهنگ مقاومت در قرآن تاکید کرد: مفهوم مقاومت به ریشه قیام بر می‌گردد که در قرآن به آن بارها اشاره شده‌است.

وی ادامه داد: خداوند به پیامبراکرم(ص)‌ دستور اقامه قیام در برابر ارباب زر و زور و استکبار داده است.

وی بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران را نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و شهید پروری برای مبارزه با ستمگران و در راه خدا عنوان کرد.

انتهای پیام

نظر شما