شناسهٔ خبر: 68013708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تست‌ پزشکی گائل کاکوتا استقلال را امیدوار کرد؟/ بمب نقل و انتقالات آبی‌ها رو شد

اقتصادنیوز: باشگاه استقلال در تلاش است گائل کاکوتا بازیکن فرانسوی الاصل را آبی‌پوش کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، پیگیری‌ها درخصوص آخرین وضعیت پیوستن گائل کاکوتا به استقلال نشان می‌دهد این هافبک فرانسوی‌الاصل به صورت غیررسمی بازیکن آبی‌ها محسوب می‌شود و اعلام رسمی آن، نیازمند تأیید دو بند مهم است.

پرونده جذب گائل کاکوتا در روزهای اخیر با اخبار و شایعات متعدد و گوناگونی همراه بود. در شرایطی که آبی‌پوشان با این بازیکن به توافق نهایی رسیده‌اند اما انتشار برخی اخبار درخصوص رد شدن این بازیکن در تست‌های پزشکی ایفمارک، باعث نگرانی هواداران استقلال شد. با این حال، بر اساس مطلبی که ورزش سه منتشر کرده است، رد شدن کاکوتا در تست‌های پزشکی صحت ندارد.
t3dixwx5
 
به گزارش اقتصادنیوز، در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال منتفی شدن پیوستن این بازیکن به استقلال در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع صحت ندارد چرا که باشگاه استقلال موفق شد مبلغ پیش‌پرداخت کاکوتا را تهیه کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. با این حال، آبی‌ها هنوز منتظر رسیدن تست‌های پزشکی این بازیکن هستند که تأییدیه آن را از ایفمارک ایران بگیرند.

باشگاه استقلال روز گذشته در یک مرکز پزشکی در ترکیه از کاکوتا تست‌های پزشکی به عمل آورد و در انتظار تأیید ایفمارک تهران است. اگر باز هم این تست‌های جدید توسط ایفمارک رد شود، آبی‌ها قصد دارند در پاریس از این بازیکن آزمایش‌های جدید بگیرند.

خبر مرتبط
تلاش نافرجام برای جذب کریمی! + توضیحات باشگاه استقلال

اقتصادنیوز: معاون حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال در مورد روند مذاکرات صورت گرفته برای انتقال علی کریمی بازیکن ملی پوش باشگاه کایسری اسپور ترکیه به باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

نظر شما