شناسهٔ خبر: 68003246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا محمدکیا در گفت‌وگوبا تقریب:

تفکرات شهید هنیه از تمامی موشک‌ها و تسلیحات نظامی اسرائیل قوی‌تر بود

مدرس مدرسه علوم دینی شهید ذوالفقاری بوکان گفت: شهید اسماعیل هنیه به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس فلسطین، همانند رژیم‌صهیونیستی، تسلیحات نظامی در اختیار نداشت اما تفکراتش از تمامی موشک‌ها و تسلیحات نظامی اسرائیل تیزتر و قوی‌تر بود چون آنها نمی‌توانستند در مقابل تفکر درخشان و تیز او مقابله کنند.

صاحب‌خبر -
ماموستا حسین محمدکیا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تسلیت و تهنیت شهادت مجاهد نستوه و رهبر فلسطینیان به تمامی آزادی‌خواهان عالم اظهار داشت: می‌توان از این جهت شهادت اسماعیل هنیه را تهنیت گفت که این شهید بزرگوار هیچ زمانی در مقابل استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی سر خم نکرد و بنابراین اسرائیل غاصب به این نتیجه رسید که این کوه استوار به هیچ عنوان در برابرش خم نمی‌شود مگر اینکه ایشان را به شهادت برسانند.

وی تصریح کرد: بی‌شک شهادت چنین شخصیتی روحیه مقاومت به همه آزادی‌خواهان جهان خواهد داد و روحیه ملت فلسطین و جبهه مقاومت را تقویت می‌کند چون این شخصیت بزرگوار براساس آیه قرآن در زمان و برهه مسئولیت خود برای دفاع از فلسطین مظلوم در مقابل رژیم‌صهیونیستی حتی یک لحظه به اسرائیل تمایل نداشت و در برابر این رژیم مقاومت و استقامت کرد.

مدرس مدرسه علوم دینی شهید ذوالفقاری بوکان گفت: او همچون فرمایش قرآن عمل کرده و در برابر ظالمان استقامت کرد و بی‌تردید رژیم‌صهیونیستی می‌دانست که به هیچ وجه نمی‌تواند با چنین شخصیتی از لحاظ سیاست‌ها و افکار صحیح و درخشان این شخصیت سیاسی و مهم اسلامی و مجاهد مقابله کند.

وی بیان کرد: شهید اسماعیل هنیه به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس فلسطین، همانند رژیم‌صهیونیستی، تسلیحات نظامی در اختیار نداشت اما تفکراتش از تمامی موشک‌ها و تسلیحات نظامی اسرائیل تیزتر و قوی‌تر بود چون آنها نمی‌توانستند در مقابل تفکر درخشان و تیز او مقابله کنند.

ماموستا محمدکیا تصریح کرد: این افراد مجاهد فلسطینی که همواره در مقابل تسلیحات اسرائیلی و غرب و مستکبران عالم مقابله می‌کنند به برکت تفکر درخشان شهید اسماعیل هنیه بوده است.

وی اظهار داشت: بی‌تردید شهادت چنین شخصیت‌هایی نمی‌تواند استقامت و مقاومت فلسطین و ملت‌های آزادی‌خواه جهان و دنیا را خاموش کند بلکه روحیه شهادت و شهادت‌طلبی را بیش از پیش در بین آنها زنده کرده و این جبهه مقاومت فلسطین را در برابر اسرائیل و تمامی زورگویان عالم تقویت‌تر خواهد کرد.

مدرس مدرسه علوم دینی شهید ذوالفقاری بوکان گفت: امروز شهادت شخصیت بزرگواری همچون شهید اسماعیل هنیه می‌تواند در اذهان مسلمانان جهان و فلسطینیان روحیه‌ای قوی و استوار به وجود آورد و می‌توان ثابت کرد که می‌شود همچون شهید مجاهد اسماعیل هنیه در راه خدا و در راه آزادی مسلمانان و فلسطین و تمامی مسلمانان دنیا روحیه مجاهدت و استقامت داشته باشیم.

وی افزود: بی‌شک خون شهیدانی همچون شهید اسماعیل هنیه می‌تواند باغ‌های برومند و ثمربخش آزادی‌خواهان و فلسطینیان را آبیاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما