شناسهٔ خبر: 67872784 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

توصبه روزنامه اصولگرای به مسعود پزشکیان: به زخم جامعه ایرانی نمک نپاشید؛ مرحم باشید

روزنامه اصولگرای فرهیختگان خطاب به مسعود پزشکیان تاکید کرده که به زخم جامعه ایرانی نمک نپاشد بلکه مرحم باشد.

صاحب‌خبر -
توصبه روزنامه اصولگرای  به مسعود پزشکیان: به زخم جامعه ایرانی نمک نپاشید؛ مرحم باشید
کد خبر: 668879
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۷ ۱۶:۲۰:۰۰

روزنامه اصولگرای فرهیختگان خطاب به مسعود پزشکیان تاکید کرده که به زخم جامعه ایرانی نمک نپاشد بلکه مرحم باشد.

به گزارش فرهیختگان، در بخش‌هایی از این مطلب آمده است.

جامعه ایرانی زخم‌هایی دارد و شما پزشک هستید. واقعیت این است که ساختار جامعه به عنوان یک موجود زنده، هزاران بار پویاتر و پیچیده‌تر از بدن انسان است؛ اما شما و همکاران‌تان می‌توانید متعهد باشید که به این زخم‌ها نمک نپاشید، بلکه تا جای ممکن مرهم این زخم‌ها باشید. 

یکی از مهم‌ترین زخم‌های جامعه ایرانی دوقطبی‌های حاد و کاذب است که بسیاری از آنها به نام مفاهیم مقدسی مثل دین، انقلاب، میهن، علم، آزادی، عدالت و... ساخته و پرداخته می‌شود. شما و همکاران‌تان متعهد شوید که ضمن حق‌گرایی و انصاف‌جویی، به آتش این دوقطبی‌ها به هیچ شکلی ندمید. 

 بسیاری از زخم‌های جامعه ایرانی در گذر زمان از جانب زبان تلخ و گزنده حکمرانان وارد شده است. با مشورت کارشناسان و دلسوزان مراقبت کنید که ادبیات دولت چهاردهم از این زبان طردکننده و مخالف‌انگیز فاصله بگیرد و آن را بازتولید نکند. 

عامل زمان را فراموش نکنید. جامعه برای برآمدن انتظاراتش از شما زمانی معقول در نظر می‌گیرد اما تا ابد با شما همدل و همراه نخواهد ماند. قدر فرصت‌های طلایی برای تحول و جلب رضایتمندی مردم را بدانید و بدانید اگر جامعه تلاش برای تحقق خیر جمعی را در کارنامه دولت‌تان نبیند، از شما عبور کرده و یا سرخورده و بی‌تفاوت خواهد شد یا سراغ گزینه‌های دیگر خواهد رفت. 

 

برچسب‌ها:

نظر شما