شناسهٔ خبر: 67795296 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

سقوط مرگبار به چاه فاضلاب در تهران

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی با اشاره به حادثه شب گذشته گفت: در ساعت ۱۸:۳۰ شب گذشته، حادثه سقوط در چاه به آدرس خیابان کرمان جنوبی، خیابان زمانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در چهار دقیقه به محل رسیدند، گفت: آنان با حضور در محل مشاهده کردند در قطعه زمینی حدودا ۲۰۰ متری که به عمق یک متر خاکبرداری شده بود به یک باره یک چاه قدیمی که به نظر می رسید مالکان از وجود آن اطلاعی نداشتند؛ ریزش کرده است. در پی این حادثه سه نفر که در نزدیکی این چاه بودند، به عمق حدود پنج متری سقوط کردند.

ملکی گفت: خوشبختانه نفر اول که یک مرد جوان ایرانی بود به سلامت از چاه خارج شد. نفر دوم که تا سینه در خاک فرورفته بود با یک عملیات سخت اما سلامت از چاه خارج شد. اما متاسفانه نفر سوم کاملا در زیر خاک‌های ریزش پیدا کرده مدفون شده بود؛ به همین دلیل عملیات خاکبرداری با حساسیت خاصی انجام شد و پیکر این فرد از چاه خارج شد که به تائید اورژانس فوت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: ساعت ۲:۳۰ بامداد این عملیات به پایان رسید و آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

نظر شما