شناسهٔ خبر: 67776308 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

تشکر خونین نتانیاهو از بایدن !

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، قدردانی از رئیس‌جمهوری آمریکا به خاطر حمایت از جنایات این رژیم در نوار غزه را از جمله اهداف سفر خود به واشنگتن اعلام‌ کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، «بنیامین نتانیاهو» در دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست، پیش از سفر به واشنگتن گفت: برای ایجاد وحدت نظر بین دو حزب اصلی آمریکا در قبال اسرائیل تلاش خواهم کرد.

وی افزود: تشکر از «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا به خاطر حمایتش از اسرائیل، یکی از اهداف سفر به واشنگتن است.

این مقام صهیونیست، آتش بس در غزه، تبادل اسرا، بازگشت آوارگان صهیونیست به مناطق شمالی و جنوبی سرزمین های اشغالی و مقابله با محور مقاومت را از جمله مسائلی عنوان کرد که قرار است درباره آنها با بایدن گفت‌وگو کند.

نتانیاهو، روابط تل‌آویو و واشنگتن را مهم ارزیابی کرد و گفت: اسرائیل مهمترین متحد آمریکا در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا است.

هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا به شدت تحت تاثیر لابی رژیم صهیونیستی در این کشور هستند و امنیت این رژیم را امنیت آمریکا اعلام کرده و در همه دوره ها، حمایت بی‌قید و شرط از تل‌آویو را در دستور کار قرار داده اند.

این اولین سفر نخست وزیر رژیم اشغالگر به خارج، از زمان آغاز جنگ غزه در ماه اکتبر۲۰۲۳ است.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که وی روز سه شنبه این هفته به وقت محلی آمریکا، یک روز قبل از سخنرانی در نشست مشترک کنگره، با بایدن در واشنگتن دیدار می کند.

نظر شما