شناسهٔ خبر: 67680402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

لیموچی قید تماس ویدیویی با سرمربی اسپانیایی پرسپولیس را زد!

مهدی لیموچی به طرز عجیبی به جای پرسپولیس راهی سپاهان شد و حتی با سرمربی جدید سرخ‌ها صحبت هم نکرد.

صاحب‌خبر -

مهدی لیموچی وینگر ملی پوش آلومینیوم یکی از اهداف جذاب نقل و انتقالاتی تیم‌های بزرگ بود. این بازیکن که به شدت مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود، بعد از چند بار مذاکره با مدیران این باشگاه، تصمیم عجیبی گرفت و راهی سپاهان شد.

به غیر از مسائل مالی که اولویت لیموچی به حساب می‌آمد، این بازیکن دوست داشت در تیمی‌حضور پیدا کند که بتواند در آن به صورت فیکس به میدان برود و سرمربی آن تیم هم نظر مثبتی روی او داشته باشد. پرسپولیس حتی حاضر شده بود مبلغ سنگینی را به باشگاه آلومینیوم بدهد و این باشگاه هم دوست داشت رضایتنامه لیموچی را برای پرسپولیس صادر کند. با این حال اصرار لیموچی برای سپاهانی شدن باعث شد تا انتقال او به پرسپولیس منتفی شود.

سپاهان پول بیشتری به لیموچی می‌داد و به غیر از آن خود این بازیکن بیشتر علاقه‌مند بود تا راهی اصفهان شود. حتی برای اینکه مدیران پرسپولیس به لیموچی ثابت کنند مشکلی از بابت بازی کردن در پرسپولیس نخواهد داشت، از این بازیکن خواستند تا در یک تماس ویدئویی با گاریدو شرکت کند و در مورد مسائل مختلف با سرمربی جدید پرسپولیس صحبت کند تا خیالش از این بابت راحت شود. با این وجود لیموچی پیشنهاد مدیران پرسپولیس را رد کرد و اعلام کرد صحبتی با گاریدو انجام نخواهد داد.

نظر شما