شناسهٔ خبر: 67672417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سند ردپای هلدینگ در جذب رامین رضاییان

رامین رضاییان پس از حرف و حدیث‌های فراوان با حمایت‌های مالک جدید باشگاه استقلال به جمع آبی‌پوشان پیوست.

صاحب‌خبر -

سرانجام پس از چند روز بحث و گمانه‌زنی، باشگاه استقلال به صورت رسمی از رامین رضاییان خرید جدید خود رونمایی کرد. خبر انتقال یاغی جدید فوتبال ایران همانطور که انتظار می‌رفت موج خبری گسترده‌ای را ایجاد کرد و هم اکنون به سوژه داغ بحث‌های اهالی فوتبال تبدیل شده است.

نکته جالب در رونمایی مدافع پیشین سپاهان و پرسپولیس، انتشار یک ویدیو از اولین صحبت‌های او بود. ویدیویی که علاوه بر صحبت‌های این ستاره یک پیام دیگر را برای هواداران مخابره کرد و آن هم این بود که با توجه به پس زمینه رامین رضاییان در این ویدیو، می‌توان به این نکته پی برد که فیلم قطعا در باشگاه استقلال ضبط نشده است.

در حقیقت رونمایی رضاییان در استقلال در یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس ضبط شده و مدیرعامل هلدینگ نقش مستقیم در صید جنجالی استقلال در بازار نقل و انتقالات داشته است.

رامین رضاییان که بدون شک از بهترین بازیکنان جناح راست تاریخ فوتبال ایران است و در فصل آینده با شماره ۱۰ استقلال برای آبی‌پوشان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اولین حرف‌های رامین رضاییان پس از استقلالی شدن؛ کل خانواده آبی من را قبول کردند/ کری‌خوانی برای شما، فوتبال بازی کردن برای من +ویدیو

نظر شما