شناسهٔ خبر: 67666645 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

گزینه پرسپولیس در لیست خرید استقلال/ نکونام ستاره سپاهان را از پرسپولیس هایجک می‌کند؟

فرشاد احمدزاده بازیکن فعلی سپاهان و پیشین پرسپولیس مورد توجه استقلال قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

فرشاد احمدزاده بعد از پایان فصل اولین بازیکنی بود که با پرسپولیس مذاکره کرد و با این باشگاه به توافق رسید. احمدزاده که سابقه بازی برای پرسپولیس را دارد، به دلیل داشتن قرارداد با سپاهان نتوانست به راحتی از این تیم جدا شود و قراردادش را با پرسپولیس امضا کند.گویا مبلغ توافق شده فرشاد با مدیران سپاهان برای گرفتن رضایتنامه در سازمان لیگ ثبت نشده و این بازیکن بند فسخی برای جدایی ندارد.

بعد از جدایی ترابی و البته جذب لیموچی توسط سپاهان، مذاکره احمدزاده با مدیران این باشگاه برای فسخ قرارداد به صورت فشرده انجام شد. احمدزاده در تمرین سپاهان شرکت نکرد و جدایی اش از این تیم تقریبا قطعی است. فرشاد طی روزهای اخیر با مدیران پرسپولیس در ارتباط بود و توافقات هم از قبل انجام شده بود. با این حال طی ۲۴ ساعت گذشته اتفاقی رخ داد که در نوع خودش عجیب بود.

جواد نکونام از مدیران باشگاه استقلال خواسته تا شرایط جذب احمدزاده را فراهم کنند و این بازیکن را از چنگ پرسپولیس در بیاورند. گویا تماس‌هایی هم بین طرفین برقرار شده ولی چیزی نهایی نشده است.

احمدزاده و نکونام در فولاد با هم کار کردند و رابطه بسیار خوبی با هم دارند. از طرفی فرشاد به دلیل سابقه پرسپولیسی که دارد تمایل دارد به تیم سابقش برگردد. از همین رو شانس پرسپولیسی شدن این بازیکن بیشتر از استقلالی شدنش است. با این حال نمی‌شود به صورت قطعی در این خصوص صحبت کرد و باید منتظر ماند و دید که ستاره تکنیکی سپاهان دوباره پرسپولیسی خواهد شد و یا اینکه یک یاغی به یاغی‌های فوتبال ایران اضافه خواهد شد.

نظر شما