شناسهٔ خبر: 67665977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

در آخرین مذاکره پرسپولیس و گئورگی گولسیانی چه گذشت؟

گئورگی گولسیانی در آخرین مذاکره ای که با باشگاه داشته اعلام کرده نیاز به زمان بیشتری برای استراحت دارد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، گئورگی گولسیانی مدافع دو فصل گذشته پرسپولیس که در رقابت های یورو 2024 عملکرد خوبی داشت هنوز پاسخ روشنی به درخواست باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد نداده است. رضا درویش در طول مسابقات یورو با او در تماس بود و در حین این تماس های تلفنی، گئورگی مذاکرات برای تمدید قرارداد را به بعد از بازی های یورو موکول کرد. پس از حذف گرجستان از این رقابت ها، امیرعلی حسینی مدیر بخش روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در چند نوبت با او برای تمدید قرارداد مذاکره کرد و او هر بار با پیش کشیدن مباحث مالی خواهان پرداخت مطالباتش شد.

درنهایت طی دو روز گذشته وقتی اختلاف های مالی گئورگی و باشگاه حل شد این توقع می رفت تا این بازیکن با امضای پیش قرارداد آماده بازگشت به ایران و حضور در تمرینات شود اما در دو جلسه آخری که روابط بین الملل باشگاه با او داشته، گئورگی اعلام کرده نیاز به استراحت بیشتری دارد.

باشگاه از او خواست قراردادش را امضا کرده و چند روز دیگر هم استراحت کند اما گئورگی از امضای قرارداد نیز سر باز زده است. به نظر می رسد این مدافع ملی پوش از طریق مدیر برنامه هایش در انتظار دریافت پیشنهادهای اروپایی و به ویژه دینامو تفلیس است تا سال های آخر بازیگری را در این تیم پشت سر بگذارد. موضوعی که خودش نیز در مصاحبه ای که با وبسایت ورزشی گرجستان داشت آشکارا در مورد آن صحبت کرد:

«من دینامو تفلیس را خیلی دوست دارم و آنجا برای من احترام زیادی قائل هستند. خوشحال می‌شوم دوران حرفه‌ای‌ام را در دینامو به پایان برسانم.»

شنیده می شود اگر گولسیانی همچنان بخواهد تمدید قرارداد با پرسپولیس را عقب بیاندازد، باشگاه برای بسته شدن هرچه سریع تر تیم طبق تاکید گاریدو تا قبل از اردوی هلند، با یک مدافع دیگر وارد مذاکره خواهد شد.

نظر شما