شناسهٔ خبر: 67644343 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

گزارش هفتگی منتهی به ۱۴۰۳/۰۴/۲۰؛

بورس در وضعیت انتظار| روزهای پر خبر پیش روی بازار سهام

غضنفری هرندی کارشناس بازار سرمایه گفت: روزهای پرخبری در انتظار بازار است ضمن اینکه تعطیلی پیش رو باعث شده صبر و تماشاچی بودن در بازار بیشتر به چشم آید.

صاحب‌خبر -

سمیه شوریابی؛ بازار: دکتر احمد غضنفری هرندی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه با بیان اینکه هفته ای ویژه و خاص را در بازار بورس داشتیم، تشریح کرد: آغاز هفته گذشته با افزایش قیمت همه بازار آغاز شد و ارزش معاملات افزایش جدی داشت اما در ادامه هفته با فرودی ممتد، تقریباً بازار هرچه را داده بود باز پس گرفت.

وی افزود: در هفته ای که گذشت بازار با موج خوش‌بینی کار خود را آغاز و با بی‌تفاوتی و سرخوردگی تمام کرد، هفته تاریخی از نظر خبرهای سیاسی بود ولی در تحولات اقتصادی و بورسی خبری نبود کما اینکه اغلب فعالان منتظر تعیین تیم اقتصادی دولت و مشخص شدن سیاست‌های دولت هستند.

بورس در وضعیت انتظار|  روزهای پر خبر پیش روی بازار سهام

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار داشت: فعلاً بازار با بی‌رمقی، ناامیدی و حس تردید و ادامه وضعیت منفی هفته را تمام کرد ولی به نظر روزهای پرخبری در انتظار بازار است ضمن اینکه تعطیلی پیش رو باعث شده صبر و تماشاچی بودن در بازار بیشتر به چشم بیاید.

دکتر غضنفری هرندی با اشاره به اینکه در هفته گذشته نرخ دلار آزاد روند نزولی داشت، بیان کرد: از طرفی فاصله بین نرخ نیما و آزاد به آرامی در حال کاسته شدن می باشد، گفتنی است در هفته جاری برخی از تحلیلگران دلیل بی‌رمقی بازار را تخلیه حباب صندوق‌های اهرمی و درصد بالای وجه نقد در این صندوق‌ها می‌دانستند.

نظر شما