شناسهٔ خبر: 67643281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| کریم انصاری‌فرد: مگر جلوی در باشگاه پرسپولیس نشسته‌ام که می‌گویید من را نمی‌خواهید؟

مهاجم اسبق پرسپولیس در مصاحبه‌ای تند و صریح با خبرورزشی از اتفاقاتی که در تیر ماه ۱۳۹۴ به وقوع پیوسته بود، انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

کریم انصاری فرد از جمله فوتبالیست‌هایی است که معمولا مصاحبه‌های جنجالی نمی‌کند ولی او ۲۳ تیر سال ۱۳۹۴ در مصاحبه‌ای اختصاصی از بحث‌هایی که در مورد او و پرسپولیس مطرح شده بود، به شدت ابراز ناراحتی کرد. باهم چکیده حرف‌های انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرورزشی را می‌خوانیم:

  • برای حفظ آرامش پرسپولیس که مانند خانه‌ام است، هیچ‌گاه تماس‌هایی که با من گرفته شد را رسانه‌ای نکردم تا این‌که آقای خوردبین گفتند برانکو به من و سیدجلال حسینی اعتقادی ندارد. آن روز خیلی ناراحت شدم و خیلی‌ها هم به من گفتند مصاحبه کن و حقایق را بگو ولی من سکوت کردم تا با این سکوت به پرسپولیس کمک کنم. حرف نزدم درحالی که می‌توانستم مدارک و مستندات نشان بدهم تا هواداران در جریان قرار بگیرند. حتی پیغام‌هایی که دادند هنوز در گوشی من موجود است! از طریق یکی از دوستانم هم چند بار پیغام دادند به پرسپولیس بروم اما به آن‌ها گفتم اگر قرار است مذاکره‌ای بشود، بهتر است سراغ مدیر برنامه‌های من بروند.
  • الان دوباره شاهد این هستم که بار دیگر در جلسات اسم من مطرح شده در حالی که اصلا در جریان هیچ چیز نیستم. می‌گویند کریم انصاری‌فرد را نمی‌خواهیم و به او نیاز نداریم، ببخشید مگر کریم انصاری‌فرد الان جلوی در باشگاه نشسته و می‌گوید چرا من را برنمی‌دارید؟ من عاشق پرسپولیس هستم ولی اگر قرار باشد این شکلی با شخصیتم بازی کنند، ترجیح می‌دهم فقط مثل یک هوادار حامی این تیم باشم.
  • چرا آقایان وقتی هنوز با برانکو در مورد من به توافق نرسیده‌اند، پیامک می‌دهند و با دوستانم تماس می‌گیرند؟ چرا مدام به گوشی خودم زنگ می‌زنند؟ اگر اختلافی باهم دارید آن را درون خودتان حل کنید نه این‌که اسم من را وسط بیاندازید.

مصاحبه کریم انصاری فرد علیه پرسپولیس و برانکو

نظر شما