شناسهٔ خبر: 67624138 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

دو پراید مبلغ اجاره ماهانه این خانه‌ است+ جدول قیمت مسکن

اقتصادنیوز: در محله الهیه، آپارتمانی 480 متری به همراه امکانات و مشاعات خاص، با رهن 10 میلیارد تومان و اجاره ماهانه 600 میلیون تومانی آگهی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بررسی فایل‌های اجاره پنت‌هاوس در تهران نشان می‌دهد که در برخی محله‌های اعیان‌نشین اجاره ماهانه یک ماه این واحد با قیمت دو خودروی پراید برابری می‌کند.

برای مثال در محله الهیه، آپارتمانی 480 متری به همراه امکانات و مشاعات خاص، با رهن 10 میلیارد تومان و اجاره ماهانه 600 میلیون تومانی آگهی شده است؛ در ولنجک نیز، برای پنت‌هاوسی با 350 مترمربع زیربنا و دارای امکانات و مشاعات خاص، 5 میلیارد رهن و 500 میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

مشاهدات ما نشان می‌دهد که در محله پاسداران، رهن کامل یک واحد پنت‌هاوس و دارای امکانات مشابه واحدهای مذکور، 8 میلیارد تومان است؛ در محله نیاوران، برای واحدی 330 متری، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده است.

خبر مرتبط
مبالغ وام ودیعه مسکن متأهلی نیم‌سال دوم ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ افزایش یافت

اقتصادنیوز: افزایش مبالغ وام ودیعه مسکن متأهلی نیم‌سال دوم ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ در بخشنامه‌ای به معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

اما با مبلغی کمتر از یک میلیارد هم می‌توان در تهران پنت‌هاوس رهن کرد اما به شرط پرداخت اجاره ماهانه‌ای دست‌کم 50 تا 60 میلیون تومان؛ برای مثال، واحدی 150 متری در محله پونک، با 500 میلیون تومان رهن و 60 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده که البته این آپارتمان فاقد برخی امکانات خاص همچون سونا و جکوزی است

اجااررهه

نظر شما