شناسهٔ خبر: 67618535 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سازمان سنجش: کنکور تحت هر شرایطی پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود سازمان سنجش: کنکور تحت هر شرایطی پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود

به گزارش شبکه شرق. سازمان ملی سنجش اعلام کرد: با وجود احتمال اعلام تعطیلی سازمان‌ها و ادارات دولتی در برخی از مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به دلیل شدت گرما و آلودگی هوا، کنکور تحت هر شرایطی برگزار می‌شود. سازمان ملی سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون‌ سراسری‌ سال 1403

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق. سازمان ملی سنجش اعلام کرد: با وجود احتمال اعلام تعطیلی سازمان‌ها و ادارات دولتی در برخی از مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به دلیل شدت گرما و آلودگی هوا، کنکور تحت هر شرایطی برگزار می‌شود.

 
 سازمان ملی سنجش در اطلاعیه‌ای  اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون‌ سراسری‌ سال 1403 (نوبت دوم) می‌رساند علی‌رغم احتمال اعلام تعطیلی سازمان‌ها و ادارات دولتی در برخی از مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به دلیل شدت گرما و آلودگی هوا در اثر گرد و غبار، آزمون مذکور در هر یک از گروه‌های آزمایشی در تاریخ‌های اعلام شده به شرح جدول ذیل در 408 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.
لذا داوطلبان ضرورت دارد با توجه به مفاد اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون به تاریخ 12 تیرماه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در تاریخ و ساعت تعیین شده در کارت شرکت در آزمون در حوزه امتحانی مربوط حضور یابند.
 
IMG_1064
شایان ذکر است برای رفاه حال داوطلبان، هماهنگی‌های‌ لازم برای برگزاری مطلوب آزمون با استانداری‌ها به عمل آمده است.

 

منبع: sharghdaily-936741

نظر شما