شناسهٔ خبر: 67593944 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

طرح فروش فوق‌العاده این خودرو برای سه گروه از متقاضیان کلید خورد

اقتصادنیوز: از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه ۱۹ تیر ماه) فروش فوق‌العاده کوییک GXR-L، برای سه گروه متقاضاین عادی، مادران و دارندگان خودروی فرسوده آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شرکت پارس‌خودرو (به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی سایپا) طبق روال برنامه مدون عرضه محصولات تولیدی خود و در راستای امکان ثبت‌نام مشتریان جدید، طرح فروش فوق‌العاده خودرو کوییک GXR-L را برای هر سه گروه متقاضیانِ عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را آغاز کرده است.

خبر مرتبط
۳۶ خودروی وارداتی جدید عرضه شد

اقتصادنیوز:‌ سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای از عرضه ۳۶ خودروی وارداتی در این سامانه خبر داد.

این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه ۱۹ تیرماه) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت؛ متقاضیان دارای حداقل سن ۱۸ سال و گواهینامه پایه سوم می‌توانند به‌ازای هر کد ملی، برای خرید یک خودروی کوییک GXR-L با قیمت قطعی ۳۸۴ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان اقدام کنند.

 مشارکت در طرح فروش فوق‌العاده مذکور با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، صرفاً از طریق  سایت  فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا صورت خواهد پذیرفت؛ در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

همانطور که اشاره شد، محدودیت کد ملی برای این طرح فروش اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است. حداقل سن متقاضی خرید خودرو ۱۸ سال بوده و مشتریان ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو هستند.

63097837

برچسب‌ها:

نظر شما