شناسهٔ خبر: 67586312 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

آغاز فروش فوری بدون قرعه‌کشی سایپا ویژه تیر ۱۴۰۳+شرایط ثبت‌نام

تحریریه جهان صنعت نیوز

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا از امروز آغاز شد. در این دوره خودروی پرفروش ایرانی با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، ثبت‌نام فروش فوق العاده سایپا از امروز آغاز شد. در این دوره خودروی پرفروش ایرانی با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه شده است. این طرح برای متقاضیان عادی و طرح جایگزینی خودرو های سواری فرسوده است.

متقاضیان ثبت نام سایپا می‌توانند نسبت به ثبت نام کوییک به قیمت کارخانه اقدام کنند. موعد تحویل سایپا مربوط به ۹۰ روز دیگر است.

تکمیل مراحل ثبت نام کوییک تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

متقاضیان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ تا تکمیل ظرفیت میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

حداقل سن متقاضیان ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد.

امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور کمتر از پنج سال میسر نمی باشد.

متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

در روش فروش فوق العاده کوییک در صورت بروز هر گونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهیانه) محاسبه و پرداخت می گردد.

در روش فروش فوق العاده از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

در روش فروش فوق العاده امکان انتخاب یکی از بسته های خدمت و آپشن برای خودروها بصورت اختیاری فراهم می باشد . در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر بسته خدمت و آپشن و یا حذف آن را
داشته میتواند قبل از واریز وجه اقدام نماید.

در صورت انصراف متقاضی، عودت وجه مطابق ضوابط صورت خواهد پذیرفت.

متقاضیانی که درخواست ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را دارند می بایستی قبل از انتخاب درگاه، نسبت به تایید فرم اقرار نامه درج شده در سیستم اقدام و اطلاعات مرتبط با خودرو فرسوده خود که شامل شماره VIN،شماره شاسی،شماره موتور،کاربری خودرو فرسوده و مدل ( سال ساخت) را درفیلد های مربوطه وارد نماید و پس از تکمیل اطلاعات خودرو فرسوده ، نسبت به تایید آن اقدام می نماید. لازم به ذکر است اطلاعات مرتبط با مشتری و خودروی فرسوده ایشان بصورت آنلاین از سامانه ستاد نوسازی استعلام و درصورت تایید ستاد مبنی بر حائز شرایط بودن متقاضی
بلافاصله امکان پرداخت وجه و ثبت نام برای مشتری فراهم می گردد.

دو سال پس از عرضه کوییک S، شرکت خودروسازی سایپا در پاییز ۱۴۰۲ دست به معرفی نسخه ارتقایافته این محصول با نام کوییک GX زد که به لحاظ ظاهری، کاملا مشابه کوییک S است اما در قسمت فنی و همچنین در قسمت امکانات، بهبودهایی در آن رخ داده. در قسمت فنی، مهم‌ترین نکته در کوییک GX، استفاده از موتور بهبودیافته M۱۵i است. این همان پیشرانه معروفی است که نسخه معمولی آن (M۱۵) روی اکثر اعضای خانواده X۲۰۰ سایپا نیز قرار گرفته است.

اما سایپا در نسخه جدید این موتور (M۱۵i) بهبودهای مهمی را انجام داده است. مثلا زاویه پاشش انژکتورها را تغییر داده، نسبت تراکم را بیشتر کرده، استاندارد آلایندگی را به یورو۵ رسانده که البته قابل ارتقا به یورو۶ نیز هست، تکنولوژی زمان‌بندی متغیر یا CVVT را به آن افزوده، میل سوپاپ‌ها و پیستون‌ها را تغییر داده و سرسیلندر و همچنین خروجی هوا را نیز مجددا طراحی کرده است. به لطف همه این تغییرات، علاوه بر کاهش استهلاک و افزایش راندمان پیشرانه، کوییک GX در مقایسه با کوییک S، مصرف سوختش کاهش یافته ولی قدرت و گشتاورش، اندکی بیشتر شده است.

دومین تفاوت کوییک GX با کوییک S، مربوط به امکانات جدید این خودروست. تیپ GX که چراغ دی‌لایت، اتولایت (سنسور نور) و سنسور باد تایر (TPMS) را بصورت استاندارد دارد، در دو تیپ لوآپشن یا GX-L و فول آپشن یا GX-H تولید شده است که تیپ ارزان‌تر، تجهیزاتی مانند مالتی مدیا (مانیتور ۷ اینچی+دوربین عقب+نویگیشن)، دکمه کنترل صدا روی فرمان، شیشه‌های دودی عقب و رینگ آلومینیومی را ندارد.

مشخصات فنی کوییک GXR-L نیز مانند نسخه تک رنگ (GX-L) کاملاً با نسخه کامل‌تر کوییک یعنی کوییک GX-H برابر است. اما امکانات رفاهی و ایمنی کوییک GXR-L در مقایسه با GX-H کمتر است. به عبارت دیگر، نسخه کامل‌تر ۷ آپشن بیشتر نسبت به نسخه معمولی دارد.

 

 اقتصادآنلاین

نظر شما