شناسهٔ خبر: 67310493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو موضوع مهم در انتخابات است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح را دو امر مهم در انتخابات پیش رو دانست.

صاحب‌خبر -

مجتبی سلطانی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان در گفتگو با گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری انسجام ملی و قدرت ملی کشور را افزایش خواهد داد. 

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد آیت الله بهشتی و نیز دهه امامت و لایت افزود: رئیس جمهور آینده باید در ابعاد مختلف از جمله برنامه جامع کاری قوی باشد.

او تصریح کرد: اینکه رئیس جمهور آینده با رأی بالا انتخاب شود بسیار اهمیت دارد و توصیه رهبر معظم انقلاب رعایت اخلاق، انصاف و ادب در جریان انتخابات است.

سلطانی تاکید کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای کشور ما امنیت‌آفرین است و باعث می‌شود که دشمنان مرتکب خطای محاسباتی در قبال ایران نشوند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان افزود: مقام معظم رهبری ۴ مولفه «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت» را برای انتخابات پیش رو مطرح کردند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک الگوی جدید تمدنی بود که امام راحل آن را هدایت کرد و به پیروزی رساند، گفت: ملت ایران با روی کار آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آغازگر تغییر مسیر تاریخ شدند؛ در ۱۲ فروردین سال ۵۸، بیش از ۹۸ درصد مردم کشورمان به جمهوری اسلامی رای دادند؛ چنین مشارکتی تاکنون در هیچ انتخاباتی در سطح دنیا و به‌خصوص غرب که ادعای دموکراسی دارند وجود نداشته است.

او با بیان اینکه به صورت میانگین در کشور ما طی ۴۵ سال گذشته هر سال یک انتخابات برگزار شده است، گفت: این بدان معناست که در کشور ما، تکیه نظام جمهوری اسلامی به مردم و دادن حق انتخاب به مردم، یک واقعیت روشن و ملموس است.

وی در ادامه، تحقق ایران قوی را نیازمند مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دانست و اظهار کرد: یکی از پیامد‌های حضور باشکوه مردم در انتخابات، تولید قدرت برای نظام است و رسانه‌های گروهی نقش بی بدیل، بسیار مهم و تاثیرگذاری در ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دارند.

او گفت: ما هر زمان که با راهبرد مقاومت در برابر دشمن ایستادیم و مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشتیم، شاهد عقب‌نشینی دشمن بودیم؛ مشارکت گسترده مردم در انتخابات، تاثیر مستقیمی در تولید قدرت برای دستگاه سیاست خارجی و دیپلماسی کشور خواهد داشت.

سلطانی با گرامیداشت یاد شهدای خدمت خاطرنشان کرد: شهید جمهور «آیت‌الله رئیسی» طی سه سال گذشته تلاش‌های بسیار زیادی را برای خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات جامعه انجام داد، شهید رئیسی روند حرکت کشور را سرعت بخشید و به نظرات مردم توجه کرد و به همین سبب است که ملت عزیز ما از او به عنوان یک «خادم ملت» یاد می‌کنند.

نظر شما