شناسهٔ خبر: 67299813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

خیلی از هزینه‌هایی که به اسم مقابله با آسیب‌های اجتماعی که تخصیص داده می شود خروجی‌اش صفر است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما دیدید امروز در برابر هزاران زن در غزه سکوت می کنند اما در برابر فوت یک زن در ایران موضع می گیرند چون جمهوری اسلامی زنان را به صحنه آورده و مدلی ارائه کرده که یک زن مسلمان، کارآفرین و دانشمند و مادر نمونه را معرفی کرده است.

صاحب‌خبر -
مناظره | جلیلی: خیلی از هزینه‌هایی که به اسم مقابله با آسیب‌های اجتماعی که تخصیص داده می شود خروجی‌اش صفر است
کد خبر: 664223
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۱:۲۳:۲۴

جلیلی در بخش دوم سخنان خود عنوان کرد: بحث مهمی که در اینجا باید به آن تاکید کرد نباید اجازه داد نقش پرشکوه زنان در جهش و افتخارآفرینی کشور سانسور شود. اگر ما صحبت از زن می‌کنیم، زن همه زنان ایران هستند، این را باید تعریف داشته باشیم. ما باید نقش زنان خانه دار را ببینیم چراکه تلاش زنان خانه دار ماست که منجر به آرامش در محیط خانواده شدهخ است و فرزندان و جوانان و نوجوانانی را تربیت می‌کنند که عامل رشد و پیشرفت و بالندگی کشور هستند، این ها مرهون چیست؟

وی ادامه داد: اگر دولت می‌خواست برای این کار کارمند استخدم کند چقدر باید هزینه می کرد و آیا اصلا چنین نتیجه‌ای قابل تصور بود؟

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: خیلی از هزینه‌هایی که به اسم مقابله با آسیب‌های اجتماعی که تخصیص داده می شود خروجی‌اش یا خیلی کم است یا صفر است. ما باید توجه و تمرکز ویژه و لازم به این مساله داشته باشیم، به همه مادرانی که توانسته اند این نتیجه خوب را به عمل آوردند، زنانی که سرپرست خانوارند یا یا زنان بدسرپرست که باز مشکلات دیگری دارند و یا زنان روستایی و عشایری ما که می‌آیند پا به پای مردان کار می‌کنند و به تولید کمک می‌کنند و هم نقش مادرانه را دارند.

وی افزود: اگر ما می‌گوییم جامعه پیشرفت کند دولت باید برای خانواده به عنوان سلول جامعه برنامه داشته باشد یعنی همین مواردی که عرض شد.

 

نظر شما