شناسهٔ خبر: 66897650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شروع عضوگیری پویش «خادم ایران» در خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: پویش "خادم ایران" همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد و گروه‌های جهادی می‌توانند به نیابت از رئیس جمهور شهید در محلات و روستا‌ها خدمات رسانی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: خدمات رسانی به مردم می‌تواند در عرصه‌های مرتبط با موضوعات محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی، تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و سایر حوزه‌ها باشد.

وی افزود: گروه‌های جهادی می‌توانند فعالیت‌های جهادی را در عرصه‌های ذکر شده و در قالب پویش "خادم ایران" با نام و به یاد شهدای خدمت در سراسر استان انجام دهند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: این پویش از روز بعد سانحه بالگرد (۳۰ اردیبهشت امسال) و شهادت رئیس جمهور و همراهان آغاز شد و تا چهلم شهدای خدمت مصادف با عید غدیر ادامه دارد.

وی ضمن دعوت از تمامی گروه‌های جهادی استان برای پیوستن به این پویش و ارایه خدمت به مردم و محرومان گفت: همیشه فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده و در این پویش یاد و نام شهید جمهور آیت الله رئیسی به طور ویژه گرامی داشته و فعالیت‌های جهادی با رنگ و بوی خاص کمک به همنوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

نظر شما