شناسهٔ خبر: 66803329 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سر نخواستن ستاره پرسپولیسی دعواست!

یکی از بلاتکلیف ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران، مهدی عبدی مهاجم تیم تراکتور تبریز است.

صاحب‌خبر -

به تازگی خبری منتشر شد مبنی براینکه باشگاه تراکتور تبریز برای دائمی کردن قرارداد مهدی عبدی مهاجم قرضی این تیم، به باشگاه پرسپولیس نامه رسمی زده است اما مدیرعامل باشگاه تبریزی آن را تکذیب کرد.

هوشنگ نصیرزاده در این رابطه گفت: " این خبردرستی نیست. عبدی تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و بعد از آن در خصوص آینده او تصمیم می‌گیریم. در ضمن عبدی دچار مصدومیت شده و با این تفاسیر باید تا پایان فصل صبر کنیم. اگر عبدی در چیدمان سال آینده ما جا داشته باشد حتما در موردش تصمیم‌گیری می‌کنیم."

مدیرعامل باشگاه تراکتور سیاستمدارانه به پرسش خبرنگاران پاسخ داده است اما همین جواب دوپهلو هم جای تأمل دارد؛ اینکه مهدی عبدی مصدوم است و هیچ باشگاهی با بازیکن مصدوم تمدید قرارداد نمی‌کند به خصوص آن که قرضی هم باشد و باید یک مبلغی هم به باشگاه پرسپولیس بپردازد!

نکته بعدی اما بحث چیدمان سال آینده تراکتور تبریز است. اینکه تراکتور با حمید مطهری ادامه می‌دهد؟ یحیی گل محمدی سرمربی این تیم می‌شود یا یک خارجی دیگر به تبریز می‌رود هنوز معلوم نیست. آنچه از فحوای کلام هوشنگ نصیرزاده می‌توان دریافت این است که ممکن است سرمربی تراکتور برای فصل آینده مهدی عبدی را نخواهد!

این مهاجم قائم شهری ۲۵ ساله است و ظاهرا اوسمار ویرا و باشگاه پرسپولیس هم تمایل چندانی به بازگرداندن او ندارند. مهدی عبدی دیگر بازیکن زیر ۲۳ سال نیست و سهمیه بزرگسال محسوب می‌شود. بنابراین بازگرداندن او به معنای سوزاندن یک سهمیه بزرگسالان تیم پرسپولیس است که باید فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا رقابت کند.

برهمین اساس اغراق نیست اگر بگوییم سرنخواستن مهدی عبدی دعواست در حالی که تا همین دو، سه سال پیش از او به عنوان یک پدیده با استعداد و جانشین احتمالی سردارآزمون در تیم ملی ایران یاد می‌شد!

بیشتر بخوانید: عکس| چراغ سبز آقای ستاره برای بازگشت به پرسپولیس با یک استوری معنادار

نظر شما