شناسهٔ خبر: 66798414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

اطلاعیه مهم متروی تهران/ امکان تخلیه مسافر در چند ایستگاه‌ مترو نیست اطلاعیه مهم متروی تهران/ امکان تخلیه مسافر در چند ایستگاه‌ مترو نیست

به گزارش شبکه شرق، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: به دلیل ازدحام جمعیت امکان تخلیه مسافر در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب نیست. مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «باتوجه به حضور پرشور

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: به دلیل ازدحام جمعیت امکان تخلیه مسافر در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب نیست.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «باتوجه به حضور پرشور شهروندان در مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت و به منظور تامین ایمنی مسافران محترم، امکان تخلیه مسافری در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب در خط چهار وجود ندارد.

از شهروندان محترم تقاضا داریم از ایستگاه‌های توحید و فردوسی در خط چهار و یا ایستگاه‌های بوستان لاله و کارگر در خط ۶ استفاده کنند.»

 

منبع: sharghdaily-931657

نظر شما