شناسهٔ خبر: 66796266 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

چند گزینه مطرح برای شیرهای لندن/ چه کسی جانشین پوچ می‌شود؟

باشگاه چلسی چند گزینه را برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

باشگاه چلسی به طور رسمی اعلام کرد در پی توافق دوجانبه با مائوریسیو پوچتینو، طرفین مسیرشان را از یکدیگر جدا کرده‌اند. پوچتینوی ۵۲ ساله که تابستان گذشته هدایت آبی‌پوشان لندنی را برعهده گرفت، در نهایت سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را برای چلسی با به پایان بردن لیگ در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، به ارمغان آورد.

پوچتینو بعد از قطعی شدن جدایی‌اش از چلسی گفت: از گروه مالکیت باشگاه چلسی و مدیریت ورزشی باشگاه بابت اینکه این فرصت را به من دادند تا بخشی از تاریخ این باشگاه فوق‌العاده‌ باشم، تشکر می‌کنم. باشگاه حالا در جایگاه خوبی برای حفظ ادامه حرکت روبه‌جلو در لیگ برتر انگلیس و رقابت‌های اروپایی در سال‌های پیش‌رو قرار دارد.

در همین حال فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ مدیران باشگاه چلسی حالا به دنبال مربی پرانرژی و جوانی هستند. نام چندین کاندیدا نیز بین مدیران و مالکان باشگاه مطرح شده که از آن جمله می‌توان به توماس فرانک سرمربی برنتفورد و کِیران مک‌کنا سرمربی ایپسوئیچ تاون اشاره کرد. ونسان کمپانی هم با وجود شایعات مطرح شده پیشنهادی از جانب باشگاه چلسی دریافت نکرده است.

در سوی دیگر نشریه «ایونینگ استاندارد» انگلیس خبر داد که در پی جدایی مائوریسیو پوچتینو از چلسی، نظر دو باشگاه منچستریونایتد و بایرن مونیخ معطوف به این مربی آرژانتینی شده است.

بیشتر بخوانید: عملکرد خارق‌العاده منچسترسیتی در دوران گواردیولا/ آبی‌آسمانی‌ها به اندازه امتیازهای یک فصل جلوتر از بزرگان انگلیس

نظر شما