شناسهٔ خبر: 66793476 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

هنیه در مراسم تشییع: رئیسی بر فراهم کردن زمینه آزادی برای فلسطین تاکید داشت

صاحب‌خبر -

شفقنا_  رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان گفت: رئیسی گفت مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام و مسلمانان است و اینکه امت اسلامی باید زمینه را برای آزادی سرزمین فلسطین فراهم کند

به گزارش شفقنا، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس که در نراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان حضور پیدا کرده در یک سخنرانی تشریع کرد: در ماه رمضان دیداری با آقای رئیسی داشتیم و به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از فلسطین گوش کردیم. در این دیدار ایشان به چند محور اشاره کرد.

او ادام ه داد: ایشان گفت مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام و مسلمانان است و اینکه امت اسلامی باید زمینه را برای آزادی سرزمین فلسطین فراهم کند. اینکه مسئله فلسطین فقط یک مسئله سیاسی نیست بلکه در عمق جهان اسلام جای دارد.

هنیه گفت: ایشان همچنین گفت مقاومت در فلسطین، سنگر اول محور مقاومت و امت اسلامی است. او گفت ما در جمهوری اسلامی ایران به حمایت از ملت فلسطین تا تحقق اهداف آنان ادامه می‌دهیم. نبرد طوفان الاقصی از دیگر مواردی بود که ایشان به آن اشاره کردند. او تاکید کرد طوفان الاقصی زلزله‌ای بود که قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و یک تحول در سطح جهانی ایجاد کرد.

نظر شما