شناسهٔ خبر: 66793299 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

حضور پرشور مردم؛دانشگاه تهران پر شد؛

پایتخت سیاه پوش شهیدان خدمت

مردم تهران از ساعتی قبل از آغاز رسمی مراسم برای اقامه نماز و تشییع رئیس جمهور شهید به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند.

صاحب‌خبر -
پایتخت سیاه پوش شهیدان خدمت

خیابان انقلاب، ساعاتی مانده به شروع برنامه

مردم ولایت مدار تهران از ساعتی قبل از آغاز رسمی مراسم برای اقامه نماز و تشییع رئیس جمهور شهید، با شعار "عزا عزاست امروز" به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا خود را به مراسم برسانند.

دانشگاه تهران پر شد 

درحالیکه ساعتی تا آغاز مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدای خدمت باقی مانده، ازدحام جمعیت در دانشگاه تهران بسیار زیاد است و ظرفیت داخل دانشگاه تهران تقریبا تکمیل شده و مردم برای اقامه نماز به خیابان‌های اطراف هدایت می‌شوند.

حضور نیروهای هلال احمر در مسیر تشییع

نیروهای هلال احمر در گروه‌های چند نفره برای پوشش امدادی مراسم تشییع شهید رئیسی در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان حاضر در مراسم تشییع هستند.

آغاز رسمی مراسم تشییع و وداع بر پیکر شهدای خدمت

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و  نمایندگان مقاومت اسلامی فلسطین در آیین تشییع و وداع با پیکر شهدای خدمت حضور پیدا کردند.

شعرخوانی محمد رسولی در مراسم تشییع رئیس‌جمهور

امکان تخلیه مسافر در ایستگاه‌‌های تئاترشهر و انقلاب وجود ندارد

دیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: باتوجه به حضور پرشور شهروندان در مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت و به منظور تأمین ایمنی مسافران محترم، امکان تخلیه مسافری در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب در خط ۴ وجود ندارد.

از شهروندان محترم تقاضا داریم از ایستگاه‌های توحید و فردوسی در خط ۴ و یا ایستگاه‌های بوستان لاله و کارگر در خط ۶ استفاده کنند.

این خبر درحال تکمیل است..

نظر شما