شناسهٔ خبر: 66789464 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

درب های دانشگاه تهران ساعت 5:30 به روی مردم عزادار گشوده می شود

صاحب‌خبر -

شفقنا- جزئیات ورود مردم به دانشگاه تهران جهت مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهانش تشریح شد.

به گزارش شفقنا از ایسنا، از صبح روز چهارشنبه، دوم خرداد در تهران نمازگزاران می‌توانند برای ورود به دانشگاه تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح از درب های ورودی منتهی به خیابان قدس نبش طالقانی (ضلع شرقی)، بلوار کشاورز، خیابان پورسینا (ضلع شمالی)، خیابان کارگر شمالی و خیابان ادوارد براون (ضلع غربی) اقدام کنند.

اقامه نماز بر پیکر شهدای خدمت توسط رهبر انقلاب از ساعت ۹ صبح در دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و آیین تشییع از میدان انقلاب تا میدان آزادی صورت می‌پذیرد.

در تهران دوربین‌های شبکه‌های سراسری در موقعیت‌های مختلف مراسم تشییع و اقامه نماز توسط رهبر انقلاب بر پیکر سیّد ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان در سانحه هوایی را پوشش خواهند داد.

شبکه‌های یک، دو، سه، قرآن، چهار، تهران و افق حضور مردم برای وداع با رییس جمهور و یارانش را به صورت زنده پخش خواهند کرد و شبکه‌های دیگر نیز بخش‌هایی از شکوه حضور مردم را به تصویر خواهند کشید.

قاب‌های ماندگار حضور قدرشناسانه مردم ولایت مدار، با استقرار دوربین‌ها و تجهیزات و نیروهای تخصصی مرکز تولید و فنی سیمای رسانه ملی در دانشگاه تهران، خیابان ۱۶ آذر، میدان انقلاب، تقاطع نواب، تقاطع بهبودی، تقاطع یادگار امام، دانشگاه شریف، میدان آزادی، از فراز برج آزادی و خودروهای ویژه حمل پیکر «شهدا» فراهم خواهد شد.

هم‌افزایی معاونت سیما با سایر مراکز استانی در به تصویر کشیدن شایسته مراسم تشییع همچون استان های آذربایجان شرقی و قم، در سایر استان‌ها تا زمان خاکسپاری پیکر مطهر شهدای خدمت ادامه خواهد داشت.

نظر شما