شناسهٔ خبر: 66789263 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

گلایه تلخ بازیگر تلویزیون در بستر بیماری

صاحب‌خبر -

فتح‌الله طاهری بازیگر پیشکسوت که این روزها به دلیل بیماری خانه‌نشین شده است از وضعیت خود گلایه کرد.

ایسنا: فتح‌الله طاهری بازیگر پیشکسوت که این روزها به دلیل بیماری خانه‌نشین شده است از وضعیت خود گلایه کرد.

فتح‌الله طاهری، هنرمند پیشکسوتی که این روزها به دلیل بیماری خانه‌نشین شده است، می‌گوید: شرایط بسیار سختی است و توکلم به خدا و امیدم به دعای خیر دوستان است.

این هنرمند در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت سلامتی‌اش توضیح داد: ۴ ماه است که درگیر بیماری هستم. ابتدا مشکل پروستات داشتم و متاسفانه پزشک درمانگر مقدار زیادی دارو تجویز کرد که سبب ناراحتی معده‌ام شد و حالا مشکل گوارشی پیدا کرده‌ام و درگیرم.

او اضافه کرد: فعلا یک آزمایشی تازه گرفته‌اند و منتظر نتیجه آن هستیم تا ببینیم بقیه روند درمان را چگونه باید طی کنیم.

طاهری درباره وضعیت بیمه درمانی خود نیز گفت: خدا را شکر که من کارمند بهزیستی هستم و گرنه باید دایم دستم جلوی دیگران دراز می‌شد. از طریق بهزیستی بیمه هم هستم ولی هزینه‌های درمان بسیار بالاست و بیمه بخش کوچکی از آن را پرداخت می‌کند.

البته دختر و پسرم هم بخش دیگری از هزینه‌ها را تامین می‌کنند ولی با وجود هزینه‌های مستاجری و کرایه خانه، شرایط خیلی سخت است. با این حال باید ساخت چون کاری نمی‌شود کرد.

این بازیگر پیشکسوت درباره عضویتش در صندوق اعتباری هنرمندان هم می‌گوید: عضو صندوق اعتباری هستم و همینطور انجمن بازیگران سینما و تلویزیون ولی متاسفانه در این مدت که بیمار بوده‌ام، از هیچ طرفی هیچ تماسی با من گرفته نشده و این خیلی دردناک است. با این حال توکلم به خداست و امیدم به دعای خیر دوستان.

بازی در فیلم‌های «سد معبر»، «محمد رسول الله»(ص)، «پرویز»، «یک اسم» و سریال‌های «نوبت لیلی»، «سیاوش»، «شرایط خاص»، «دردسرهای عظیم»، «قهر و آشتی»، بخشی از کارنامه هنری اوست. طاهری سابقه ۶۰ سال اجرای تعزیه را دارد و در چندین نمایش‌ با داود فتحعلی بیگی همکاری داشته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما